cyberho Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 hei jeg fikk 11300 på 3dmark 01 med mitt MSI Geforce 4Ti4800SE noen som har bedre bare lurer siden jeg har litt problemer med pc en for tiden..
Chief Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg har ikke det kortet, men et av de mindre brødrene i serien, og jeg passerer deg med nesten 2000 poeng, så det er nok mulig du har noe å ta tak i på din maskin ja. Det er vel og merke med kortet en smule overklokket. Hadde jeg vært deg, hadde jeg overklokket det kortet du har, det er sikkert god for ganske mye med høyere frekvenser. Bare skjekk mine compare's. Ligger i sigg. BTW: venter på et Radeon 9800 Pro kort, så dette kortet er snart ikke mitt lenger. Kjører kortet på 310/610 -Chief-
Windoge Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 hei jeg fikk 11300 på 3dmark 01 med mitt MSI Geforce 4Ti4800SE noen som har bedre bare lurer siden jeg har litt problemer med pc en for tiden.. Grei score om kortet ikke er klokka vil nå jeg si.
cyberho Skrevet 7. november 2003 Forfatter Skrevet 7. november 2003 hmm overklokke ja ..har stillt inn på displayproperties da.. memory clock 635 core clock 275 men bør jeg ikke ha ny vifte da? hvordan kan jeg sjekke tempratur på skjermkort? Jeg har jo en del andre tekniske problemer med pc og nå da , Det er jo SE da så det er jo Ti4400 med 8X da--
Chief Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg kjørte mitt kort med en GPU hastighet på 312 med stock kjøler (altså den som fulgte med). Nå kjører jeg den på mellom 305 og 310, alt etter hva jeg føler for, og da har jeg en Thermaltake coolmod kjøler. Den er bare bittelitt større, og har kobbersink. Så det har ikke så mye å si. Minnet har jeg heatspreaders på nå, det hadde jeg ikke før, og da kunne jeg klokke det fra 513 og opp til 594 MHz. Nå klarer jeg vel 15MHz ekstra. Uansett så vil nok ditt kort lett kunne kjøre med samme GPU freq som jeg har, og minnet ditt er jo allerede langt over det jeg har mitt. Du merker jo lett når du har gått for langt. Da fryser 3DMark, og du kan bre ta en CTRL+ALT+DEL, og klokke litt ned, og forsøke igjen. Enten det, eller så får du sånne artifacts, det ser du lett om du har. (Grafikkfeil). Du bør lett kunne passere 13000 grensen med ditt kort. Uten å bytte noe som helst. -Chief-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå