Gå til innhold

Radiator Plassering


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøper straks en Black Ice Extreme 2 her.. Alså 2x12mm vifter på.. Lurer baRe litt på hvor jeg burde plassere denne i karbinettet? Har ikke mulighet til å plassere den i toppen...

 

Har tenkt på å kutte bort litt av "hylla" til 3,5' drev , å så bare feste den der(er ikke mulig å fjerne den uten å kutte.. sitter fast i karbinettet..), for der er det 2 vifter fra før som jeg kan fjerne... Er da lufte hull her... er det godt nok?

 

Hvilken vei bør viftene blåse da?

 

Karbinettet å bygd opp slik... 36c8e0cc4210c315c74079ac7d1673b2.jpg

 

mvh

Sten-Andre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, men det er litt spes i dette karbinettet.. for jeg har nesten ingen muligheter.. Sorry, om du følte jeg ikke sjekka litt først, men har lest det.. men sliter her.. er ganskje dårlig plass.. Jeg kan:

1. Fjerne 3,5' drevene å "hylla" til å feste den i.

2. Feste den helt i bunnen av karbinettet, Helt flatt..

3 Bare kjøpe enkel radiator.. altså til 1 120mm vifte... da kan jeg ha den i toppen, om jeg ofrer 2 stk cd-plasser til det..

 

Det er mulighetene.. Viss ikke noen av noen bedre noen? :ide:

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg kjøper straks en Black Ice Extreme 2 her.. Alså 2x12mm vifter på.. Lurer baRe litt på hvor jeg burde plassere denne i karbinettet? Har ikke mulighet til å plassere den i toppen...

 

Har tenkt på å kutte bort litt av "hylla" til 3,5' drev , å så bare feste den der(er ikke mulig å fjerne den uten å kutte.. sitter fast i karbinettet..), for der er det 2 vifter fra før som jeg kan fjerne... Er da lufte hull her... er det godt nok?

 

Hvilken vei bør viftene blåse da?

 

Karbinettet å bygd opp slik... 36c8e0cc4210c315c74079ac7d1673b2.jpg

 

mvh

Sten-Andre

Nexter.... Les hele teksten og du ser at han kan ikke det...

 

 

Men over til problemet... kan du ikke legge den i bunn?? med niplene inn mot front... bare kappe vekk de to nederste drevplassene...??

Lenke til kommentar
Jo det er det jeg tenkte jeg skulle gjøre, men var ikke sikker på hva som fikk best effekt.. Må jeg fikse sånn at karbinettet står høyere over gulvet da, eller går det fint som det er nå? Å må lufta blåses utfra og inn, eller omvendt?

Åssen blokker... hmm.. settet fra netconnction...

Pakken består av:

BlackIce Extreme 2 radiator
DangerDen Maze 4
DangerDen Chipset kjøler
DangerDen GCPU kjøler
3 Meter Tygon
18 stk. Slangeklemmer
2 stk. Y-Ledd
Aquabee Vannpumpe
2 stk. Papst 120mm
NC Bay reservoir(vanntank)
Alt leveres i 12mm utførelse.

Dette er alt...

Sten-Andre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...