Nicklas Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Hei Jeg lurte på hvordan man løser level 1 og 2 på Denne siden Håper på mange gode svar ...
G2Petter Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Søk etter tråden "hacking" der står alt du trenger å vite.
Nicklas Skrevet 7. november 2003 Forfatter Skrevet 7. november 2003 søke etter tråden hacking ? hva mener du ? på den siden jeg sa ?
Plomma2 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Det var IKKE gøy.. Fikke ikke til passordet engang Til slutt kom det "Password is incorrect, pleas don't try again" Så jeg er en tvilsom hacker!
Plomma2 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Noen som kan forklare meg om hvordan sånne ting i det heletatt virker?
Plomma2 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Greit.. Jeg klarte passordet tilslutt.. Level 2 ble vanskelig..
magikern Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 level en passordet står i fila level to passordet står i swf fila er jo først på level 8 det blir krevende
objorkum Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Ganske enkle de første ja. Men hvor mye hacking er det å finne kilden til et JavaScript? Har ikke noe med hacking å gjøre. Hacking er å finne sikkerhetshull og svakheter i systemer og utnytte disse, som regel ved å programmere egne applikasjoner som utnytter disse.
Plex! Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg er så dårlig at jeg ikke klarer å finne noe i swf fila? hvis noen gidder å gi meg litt hjelp med dette hadde jeg blitt glad
Judaz Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 "Hei, jeg lurer på om noen kan lære meg å hacke..." Sorry folkens, men det er ikke riktig fremgangsmåte. Det er jo ikke noe poeng i komme opp på høyere og vanskeligere levels på try2hack hvis dere ikke forstår hva det er dere gjør! Det blir jo ikke akkurat noe enklere. Med enkle programmeringskunnskaper, notepad, en hexeditor og et godt oppslagsverk (f.eks. google.com) er faktisk alt du trenger, hvertfall opp til level 5. Prøv og feil, let, les og lær, det er jo det som gjør disse testene så gøy, synes det er litt tidlig å begynne å be om hjelp allerede på level 1 og 2. - Judaz -
magikern Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Jeg er så dårlig at jeg ikke klarer å finne noe i swf fila? hvis noen gidder å gi meg litt hjelp med dette hadde jeg blitt glad hvis du leser hele fila i notepad(e.l.) så vil du finne det...
Plomma2 Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Under "temporary internett files" (der sfw-fila skal ligge) så har jeg ingenting, hjelp?
Lapette Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Daeven... Kom til level 9 på 1 time Med det mener jeg at jeg rundet spillet.. var jo enkelt :
Lapette Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Haha, det finnes jo en veldig annen måte å gjøre det på da.. Kan jo skippe rett til level 8... Men som den utrolige hackeren jeg er, vil jeg ikke inrømme det til noen!!
kyrsjo Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Level en var lett. Level to var nesten like lett, men er det ikke meningen at jeg skal komme til Level 3 når jeg trykker på den stygge lille blå knappen? Fant passordet vha. KHexEdit.
kyrsjo Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 level 2 var og lett bare jeg skrev passordet riktig. Så var det å slite med level tre da. Har en liten mistanke menmen
magikern Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 for alle som kan litt perl kan hele oppgaven løses veldig enkelt... men uten å gå videre inn på det, oppgave 1 2 3 og tre trenger man vel ærlig talt ikke hjelp på hvis man har tenkt seg noe videre... level4: se i html koden for å finne appletnavnet kompiler .class fila, koden ser litt rar ut men man ser at det i en av funksjonene lastes inn en annen fil og navnet på den finner man litt lengre ned i fila under en annen funksjon... <-- resten på fire får hver og en finne selv, ps jeg fant det faktisk uten å kompilere fila også... når man leter i den er det smart å tenkte litt engelsk: file, initiate osv osv... level fem er vb 6 / 7 / 8 / husker jeg ikke helt i farta....
Lurifaksen Skrevet 7. november 2003 Skrevet 7. november 2003 Som nevnt, alle før level 5 er jo barnemat. Har du klart nummer 1 er det faktisk rart om du ikke klarer 2, 3 og 4...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå