Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kødde litt med kamerater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Istaden for å bølle med kameratene dine så kan du gjere det du skal gjere på skulen.

Husker da eg var på din alder, så gjor vi seriøse ting som quake og gta og sånn :D

 

Og litt nuking da, men det var kun gøy ei lita periode.

Takk for nyttige erfaringer fra din skoletid... :lol:

Kjenner en del som går på IKT drift, der hele klassen spiller Q III uten at læreren ser hva som foregår.

 

BTW: Det er FJOSMÅL jeg holder på med... Er det rart at jeg vil ha det litt gøy?

Lenke til kommentar
Istaden for å bølle med kameratene dine så kan du gjere det du skal gjere på skulen.

Husker da eg var på din alder, så gjor vi seriøse ting som quake og gta og sånn  :D

 

Og litt nuking da, men det var kun gøy ei lita periode.

Takk for nyttige erfaringer fra din skoletid... :lol:

Kjenner en del som går på IKT drift, der hele klassen spiller Q III uten at læreren ser hva som foregår.

 

BTW: Det er FJOSMÅL jeg holder på med... Er det rart at jeg vil ha det litt gøy?

Eg forstår godt at du kjeder deg..

 

 

Trur læreren veit meir om kva som skjer enn elevane trur.

Lenke til kommentar

En veldig morsom ting du kan prøve er å pirke en person på skulderen, mens du står eller sitter på den andre siden av vedkommende. Har du flaks ser han til den siden du prikket på, men der er ikke du, kanskje det til og med er en helt annen person der! :) Dette er veldig moro, og er hverken ulovlig eller imot skolens reglement.

Lenke til kommentar
En veldig morsom ting du kan prøve er å pirke en person på skulderen, mens du står eller sitter på den andre siden av vedkommende. Har du flaks ser han til den siden du prikket på, men der er ikke du, kanskje det til og med er en helt annen person der! :) Dette er veldig moro, og er hverken ulovlig eller imot skolens reglement.

Ja, den der ruuuler. Jeg har selv gjort det mange ganger og det FUNKER !!!

Lenke til kommentar

Altså, det som er gøy er å ta ting fra folk uten at de merker det. Spesielt pennen, penalet, kalkulator osv og så gjemme det. Jakke og sekk er også gøy. Dette krever litt list, men er ufattelig gøy. Har dere pc'er så kan du bøffe musa mens de sitter foran pc'en.

 

EDIT: I mattetimen i går var jeg vitne til det beste, en fyr går bort til en annen, snakker med han og klarer samtidig å stjele brillene hans som ligger på pulten. Morro å se han lete "litt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...