Gå til innhold

Det nye forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nehei..... Det nye forumet er MYE bedre.... men hvis du ikke liker det så kan du bare dra til h*lvette for det er jo ikke alles problem siden NOEN av dere ikke liker forandringer....

 

 

Seff det var uvant først men etterhvert som man utforsker litt mer så finner man så mye mer ut av dette og synes da at dette er supert...

Tipper du er en tosk av en 14*tiss som ikke kan bruke huet engang.

Lenke til kommentar
Jeg syns det nye forumet er mye dårligere enn forrige. Syns også det er vanskeligere å finne fram. Dette er i hvertfall IKKE mer brukervennlig.

 

Pluss søke funksjonen er ikke helt i topp heller.

Jeg må si meg uenig. Jeg synnes det stort sett er bedre. Søkefunksjonen er ikke så bra, men den blir bedre håper jeg. Dessuten var ikke den gamle søkefunksjonen noe å skryte av heller.

Lenke til kommentar
Nehei..... Det nye forumet er MYE bedre.... men hvis du ikke liker det så kan du bare dra til h*lvette for det er jo ikke alles problem siden NOEN av dere ikke liker forandringer....

 

 

Seff det var uvant først men etterhvert som man utforsker litt mer så finner man så mye mer ut av dette og synes da at dette er supert...

Tipper du er en tosk av en 14*tiss som ikke kan bruke huet engang.

Såså ro ned da. Selv om vi liker det nye forumet så er det ikke sikkert alle gjør det. ;)

 

Til trådstarter: Det er vel allerede tyve tråder med temaet, hvorfor starte en ny?

Lenke til kommentar
Jeg syns det nye forumet er mye dårligere enn forrige. Syns også det er vanskeligere å finne fram. Dette er i hvertfall IKKE mer brukervennlig.

 

Pluss søke funksjonen er ikke helt i topp heller.

Jeg må si meg uenig. Jeg synnes det stort sett er bedre. Søkefunksjonen er ikke så bra, men den blir bedre håper jeg. Dessuten var ikke den gamle søkefunksjonen noe å skryte av heller.

jeg føler at det nye forumet er MYE raskere - noe som er en stor forbedring

liker det nye best !

Lenke til kommentar
Nehei..... Det nye forumet er MYE bedre.... men hvis du ikke liker det så kan du bare dra til h*lvette for det er jo ikke alles problem siden NOEN av dere ikke liker forandringer....

 

 

Seff det var uvant først men etterhvert som man utforsker litt mer så finner man så mye mer ut av dette og synes da at dette er supert...

Tipper du er en tosk av en 14*tiss som ikke kan bruke huet engang.

Med de utsagnene der så vil eg nok tru at du også er en fjortiss.

Viss du kun har sånt piss å komme med så kan du like godt holde kjeft.

Lenke til kommentar
Liker på sett og vis det nye best jeg ass... For meg virker det litt raskere, f.eks. ved redigering av skrevne innlegg!

Er vel ingen hemmelighet at det gamle var *treigt* (!!!) til tider. :)

 

Ikke helt fornøyd med themet på det nye da, men det er bare smak og behag. Håper jeg får mulighet til å skifte til eget theme snart, er tilhenger av mørke og/eller duse farger. :love:

Lenke til kommentar
Nehei..... Det nye forumet er MYE bedre.... men hvis du ikke liker det så kan du bare dra til h*lvette for det er jo ikke alles problem siden NOEN av dere ikke liker forandringer....

 

 

Seff det var uvant først men etterhvert som man utforsker litt mer så finner man så mye mer ut av dette og synes da at dette er supert...

Tipper du er en tosk av en 14*tiss som ikke kan bruke huet engang.

ka som er problemet ditt da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx

Høhøhøø....Like moro hver gang en "fjortis klikker i vinkel å beskylder en annen for å være det....

 

Kjære, Dazem.

 

Når du blir litt eldre vil du legge merke til at veldig ofte vil en eller annen være en smule uenig i dine meninger og oppfatninger. Dette bør du på ingen måte ta som et personangrep, ei heller føle at de er ute etter å ta deg. Bli vant med at andre mennesker ser på ting annerledes enn deg selv, og du vil spare tusenvis av kroner i behandling som voksen.

 

Hva topic angår, synes jeg det nye forumet er glimrende med et lite unntak...savner <neste> funksjon for å browse en og samme tråd.

 

Honnør til hw.no gutta!

Lenke til kommentar
Nehei.....  Det nye forumet er MYE bedre.... men hvis du ikke liker det så kan du bare dra til h*lvette for det er jo ikke alles problem siden NOEN av dere ikke liker forandringer....

 

 

Seff det var uvant først men etterhvert som man utforsker litt mer så finner man så mye mer ut av dette og synes da at dette er supert...

Tipper du er en tosk av en 14*tiss som ikke kan bruke huet engang.

Med de utsagnene der så vil eg nok tru at du også er en fjortiss.

Viss du kun har sånt piss å komme med så kan du like godt holde kjeft.

enig !

 

sikkert 12 år :)

Lenke til kommentar

Alle har da lov til å ha sine egne meninger om det nye forumet!

 

Personlig synes jeg det var litt uoversiktlig i begynnelsen, men nå ser jeg hvor genialt det er laget til! Tok litt tid å få alt på plass ved ombyttingen.

 

Vil gjøre oppmerksom på at flere her inne har reagert på språkbruken til enkelte. De har fått en liten smekk på lanken, ihåp om at de legger om tonen sin.

 

Vær høfflig og saklig, så blir forumet et fint sted å være for alle :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...