Gå til innhold

PayPal Phishing fra www.gamersgate.com?


Anbefalte innlegg

Handlet fra Gamersgate for første gang i dag. Innen et minutt etter registrering fikk jeg en ny phishing mail rettet mot PayPal. Jeg har innimellom stusset litt over timingen på disse phishing mailene, men tenkt at dette kommer jeg aldri til å klare å beviselig knytte mot de jeg misstenker uansett. Neppe nå heller, men er det flere som opplever at denne typen phishing er knyttet mot bestemte steder? Jeg googlet litt og kom frem til denne posten angående gamersgate. Ikke akkurat bevis dette heller, men misstanken min blir nå styrket litt uansett...

 

Edit: Enda mer muffins

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde full scan med flere anti virus og malware programmer rett etterpå, det var første reaksjonen min. Ingen av dem fant noenting, som i seg selv kanskje litt rart, men nå har jeg jo ganske nylig gjort full scan og fikk fjernet det vanlige grapset da.

 

Flere mail kontoer er jo en gammel klassiker for å se hvor dritt kommer fra. Men det er begrenset hvor mye tid jeg gidder bruke på dette. Phising mailene kommer jo med jevne mellomrom, så det kan godt være tilfeldig denne gangen også. Men et google søk på gamersgate og paypal phising gir faktisk en del treff med liknende historier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...