Gå til innhold

Nytt godt headsett til gaming/filmer osv som er komfortabelt


Anbefalte innlegg

Jeg har Roccat Gaming Headphones 7.1 surround som jeg har brukt en del år, men i det siste har det begynt å sprake i det. Dette er tredje headsettet av samme type som gitt meg dette problemet og jeg vil ha et nytt et headsett som er komfortabel å ha på seg, bra lydilsolering og en pris på ca. 1000 og muligens med micc.

 

Eneste grunnen jeg spør her om noen har erfaringer med noen gode og brae headsett som ikke er noe problemer med. Siden det er så mange headsett der ute og jeg har ikke fulgt med på de nye headsettene som har kommet på markedet på en god stund.

 

 

Takk for alle tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beyerdynamic dt770 pro 80 er tingen for deg. Lydkvalitet ingen gamingheadsett slår, både i film og gaming. Bestill og prøv, du har returrett og jeg kan ikke skjønne annet enn at du kommer til å digge det ;)

 

takk for tipset,leste anmeldelser på det, høres ut som et veldid bra headsett til gaming og film. Eneste som er litt synd er micc da.

Vet du om et headsett med micc som er like bra dt770 Pro 80?

Lenke til kommentar

 

Beyerdynamic dt770 pro 80 er tingen for deg. Lydkvalitet ingen gamingheadsett slår, både i film og gaming. Bestill og prøv, du har returrett og jeg kan ikke skjønne annet enn at du kommer til å digge det ;)

 

takk for tipset,leste anmeldelser på det, høres ut som et veldid bra headsett til gaming og film. Eneste som er litt synd er micc da.

Vet du om et headsett med micc som er like bra dt770 Pro 80?

 

Jeg bruker Mic fra biltema nå, den koster 20kr og ingen av vennene mine har klaget noe på kvaliteten der. Komplett har også en Clip-on mic til 75kr du kan kjøpe med headsettet, du trenger egentlig ikke bedre mic enn det om du ikke skal streame og slikt. Skype og andre voice program funker fett på disse billig micene.

Dt770 pro 80 har såpass god lydkvalitet til prisen at du ikke bør velge det bort til fordel for et headsett med mic, du går virkelig glipp av noe, det skal jeg love deg(jeg har prøvd maaaaaaange "gaming" headsett, og jeg angrer på at jeg ikke valgte dt770 før!). Å høre på musikk i disse er bare helt fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...