Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tvangsvaksinering og gratis heroin i Oslo


Anbefalte innlegg

Tvangsvaksninering og menneskelige eksperminter på det offentliges regning. Dette til inntekt for oligarkiet og store pharma bedrifter. Oslo kommer til å bli like fint som Venezuela, Cuba Hviterussland og Kina med disse folkene. Men det er klart, det er jo en menneskerett og bli utnyttet på det groveste og så måtte betale regningen for det senere av staten og store multinasjonale selskaper.

 

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Ap-vil-teste-vaksinepabud-i-Oslo-7986336.html

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Ap-landsmotet-ga-heroin-ja-7985966.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier bravo :) flotte tiltak som vil gjøre norge en bedre plass å bo :)

 

 

Det er en regjerings ansvar å beskytte folket dersom folket er satt på en vei til å skade seg selv, folk som tror på disse vaksinekonspirasjonsteoriene burde enten tvangsdeporteres eller tvangsvaksineres. 

Endret av Henrik2k
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har ikke noe direkte imot vaksiner, men AP og vaksiner lukter svidd lang vei. Ser ut som det er flere AP folk enn Stoltenberg og co som sitter med eierandeler i Glaxosmitkline o.l.

 

Se på svineinfluensaskandalen, løgner og eksperimentell vaksine som for flere endte i kroniske lidelser og flere spontanarborter. Strøm-Erichsen stod sammen med noen fra folkehelseinstituttet og bablet om hvor farlig denne influensaen var og hvor viktig det var at vi brukte milliarder på en vaksine vi ikke trengte. WHO var jo også på banen med folk som hadde føtter i begge leire(WHO og GSK)

 

Noen som nevnte folkehelseinstiuttet? Er det ikke Camilla Stoltenberg som er direktør der i disse tider? Hvem bidro med penger for å dra igang FHI? Jo det var Rockefeller Foundation. Er det rart konspirasjonsteorier dukker opp.

Thorvald har hatt aksjer i Glaxosmithkline og Jens Stoltenberg var en sentral karakter i å få igang et vaksineprogram for fattige barn i den tredje verden(mon tro hvem som leverte vaksinene og hvem som betalte dem).
 

Alt dette er fakta som jeg selv har gravd frem(upåvirket av sprø folk på konspirasjonsteori sider). Godt mulig at alt dette er tilfeldig og Stoltenberg gjengen er kanskje bare lidenskapelig opptatt av å hjelpe folk med vaksiner. Men det er uansett en konspirasjonsteori. Hvilken bedre måte å "kontrollere" verden på enn å få alle til å ta vaksiner som kanskje ikke setter spor før etter mange år?

Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine? Vil det ende med spontanabort eller narkolepsi? Faren er der ihvertfall. Da blir det opp til meg å vekte fordelene opp mot ulempene.

Som nevnt har jeg ikke noe imot vaksiner, men når politikere blander roller på denne måten og man har en egeninteresse av at flere skal vaksineres, ja da er det et problem. Eller er det bare tilfeldig at Thorvald Stoltenberg sitter med aksjer i et selskap som produserer vaksiner, samtidig som sønnen jobber for at fattige barn skal få gratis vaksiner og dattera jobber for at oss priviligerte i vesten skal ta vaksiner vi ikke trenger?

Lenke til kommentar

... Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine? ...

Har du ikke satt deg inn i hva saken gjelder? Forslaget er et forsøk i Oslo der alle vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet fra 0 til 16 år blir obligatoriske. Og grunnen er at barn blir utsatt for sykdommer man trodde var utryddet.

Lenke til kommentar

 

... Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine? ...

Har du ikke satt deg inn i hva saken gjelder? Forslaget er et forsøk i Oslo der alle vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet fra 0 til 16 år blir obligatoriske. Og grunnen er at barn blir utsatt for sykdommer man trodde var utryddet.

 

 

Om målgruppen endrer poenget kommer vel litt an på hvilke premisser man legger til grunn. Er en vaksine bedre enn andre, eller stiller alle vaksiner i samme kategori?

Lenke til kommentar

Har ikke noe direkte imot vaksiner, men AP og vaksiner lukter svidd lang vei. Ser ut som det er flere AP folk enn Stoltenberg og co som sitter med eierandeler i Glaxosmitkline o.l.

 

Se på svineinfluensaskandalen, løgner og eksperimentell vaksine som for flere endte i kroniske lidelser og flere spontanarborter. Strøm-Erichsen stod sammen med noen fra folkehelseinstituttet og bablet om hvor farlig denne influensaen var og hvor viktig det var at vi brukte milliarder på en vaksine vi ikke trengte. WHO var jo også på banen med folk som hadde føtter i begge leire(WHO og GSK)

 

Noen som nevnte folkehelseinstiuttet? Er det ikke Camilla Stoltenberg som er direktør der i disse tider? Hvem bidro med penger for å dra igang FHI? Jo det var Rockefeller Foundation. Er det rart konspirasjonsteorier dukker opp.

 

Thorvald har hatt aksjer i Glaxosmithkline og Jens Stoltenberg var en sentral karakter i å få igang et vaksineprogram for fattige barn i den tredje verden(mon tro hvem som leverte vaksinene og hvem som betalte dem).

 

Alt dette er fakta som jeg selv har gravd frem(upåvirket av sprø folk på konspirasjonsteori sider). Godt mulig at alt dette er tilfeldig og Stoltenberg gjengen er kanskje bare lidenskapelig opptatt av å hjelpe folk med vaksiner. Men det er uansett en konspirasjonsteori. Hvilken bedre måte å "kontrollere" verden på enn å få alle til å ta vaksiner som kanskje ikke setter spor før etter mange år?

 

Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine? Vil det ende med spontanabort eller narkolepsi? Faren er der ihvertfall. Da blir det opp til meg å vekte fordelene opp mot ulempene.

 

Som nevnt har jeg ikke noe imot vaksiner, men når politikere blander roller på denne måten og man har en egeninteresse av at flere skal vaksineres, ja da er det et problem. Eller er det bare tilfeldig at Thorvald Stoltenberg sitter med aksjer i et selskap som produserer vaksiner, samtidig som sønnen jobber for at fattige barn skal få gratis vaksiner og dattera jobber for at oss priviligerte i vesten skal ta vaksiner vi ikke trenger?

Haha! Paranoid much? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

... Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine? ...

Har du ikke satt deg inn i hva saken gjelder? Forslaget er et forsøk i Oslo der alle vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet fra 0 til 16 år blir obligatoriske. Og grunnen er at barn blir utsatt for sykdommer man trodde var utryddet.

 

Om målgruppen endrer poenget kommer vel litt an på hvilke premisser man legger til grunn. Er en vaksine bedre enn andre, eller stiller alle vaksiner i samme kategori?

Svaret tyder på at du fortsatt ikke har satt deg inn i hva som diskuteres. Med en gravid kone burde du absolutt lese mer om hva saken gjelder. Det er mange saker rundt omkring angående vaskinasjoner, men saken TS lenker til gjelder barnevaksinasjonsprogrammet i Norge. Dette programmet er fra 1952, med noen utvidelser av senere datoer. Grunnen til at dette tas opp nå er at det er en økende andel som ikke følger programmet som igjen gjør at f.eks. meslinger, som man trodde var utryddet, dukker opp igjen. Dette er en sykdom som er veldig smitsom og som kan gi kan gi alvorlige komplikasjoner.

 

Jeg skjønner at noen kan være skeptisk til nye mindre utprøvede vaksiner, men fatter ikke at folk ikke følger barnevaksinasjonsprogrammet og utsetter sine barn for faren for mange alvorlige sykdommer. Nå kommer som sagt meslinger tilbake, og vil disse vaksinemotstanderene virkelig utsette sine barn og andre for faren for at f.eks. tuberkolose og polio kommer tilbake?

Lenke til kommentar

 

Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine?

da spør du eller henne legen "er det noen ekstra risiko for kone eller barns helse dersom vaksinen tas under svangerskapet?"

Hvis svaret er "nei"... så tar du vaksinen, er svaret "ja" så kan du vurdere å vente til etter vaksinen dersom dette er forsvarlig. 

 

Vaksiner er kvalifisert på et svært høyt nivå, du som privatperson har ingen evne eller kunnskap til å motsi anbefalingene som er gitt for legemidler. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine?

da spør du eller henne legen "er det noen ekstra risiko for kone eller barns helse dersom vaksinen tas under svangerskapet?"

Hvis svaret er "nei"... så tar du vaksinen, er svaret "ja" så kan du vurdere å vente til etter vaksinen dersom dette er forsvarlig. 

 

Vaksiner er kvalifisert på et svært høyt nivå, du som privatperson har ingen evne eller kunnskap til å motsi anbefalingene som er gitt for legemidler. 

 

 

Poenget er at norske helsemyndigheter har 0 tillitt etter svineinfluensa skandalen. Når de nå kommer med et tvangsvaksineringsprogram så hjelper ikke dette på saken.

 

http://www.nrk.no/livsstil/_-en-medisinsk-katastrofe-1.10880384

 

Hvor sterkt anbefalt var ikke denne vaksinen? Dette var i 2003. Hvor mange tok denne vaksinen i Polen? Hvordan kan to vestlige land sitte på så ulik kunnskap om en potensielt livsfarlig sykdom at det ene landet bruker milliarder på vaksiner, mens det andre landet ikke kjøper en eneste en. Konsekvensene? Mange hundre mennesker som har endt opp med kroniske lidelser grunnet bivirkninger av vaksinen. Var det ingen som hadde økonomiske motiver?

 

At noen har tittelen lege gir dem ikke nødvendigvis kunnskap eller autoritet om vaksiner. 

Endret av Tå.
Lenke til kommentar

 

Har ikke noe direkte imot vaksiner, men AP og vaksiner lukter svidd lang vei. Ser ut som det er flere AP folk enn Stoltenberg og co som sitter med eierandeler i Glaxosmitkline o.l.

 

Se på svineinfluensaskandalen, løgner og eksperimentell vaksine som for flere endte i kroniske lidelser og flere spontanarborter. Strøm-Erichsen stod sammen med noen fra folkehelseinstituttet og bablet om hvor farlig denne influensaen var og hvor viktig det var at vi brukte milliarder på en vaksine vi ikke trengte. WHO var jo også på banen med folk som hadde føtter i begge leire(WHO og GSK)

 

Noen som nevnte folkehelseinstiuttet? Er det ikke Camilla Stoltenberg som er direktør der i disse tider? Hvem bidro med penger for å dra igang FHI? Jo det var Rockefeller Foundation. Er det rart konspirasjonsteorier dukker opp.

 

Thorvald har hatt aksjer i Glaxosmithkline og Jens Stoltenberg var en sentral karakter i å få igang et vaksineprogram for fattige barn i den tredje verden(mon tro hvem som leverte vaksinene og hvem som betalte dem).

 

Alt dette er fakta som jeg selv har gravd frem(upåvirket av sprø folk på konspirasjonsteori sider). Godt mulig at alt dette er tilfeldig og Stoltenberg gjengen er kanskje bare lidenskapelig opptatt av å hjelpe folk med vaksiner. Men det er uansett en konspirasjonsteori. Hvilken bedre måte å "kontrollere" verden på enn å få alle til å ta vaksiner som kanskje ikke setter spor før etter mange år?

 

Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine? Vil det ende med spontanabort eller narkolepsi? Faren er der ihvertfall. Da blir det opp til meg å vekte fordelene opp mot ulempene.

 

Som nevnt har jeg ikke noe imot vaksiner, men når politikere blander roller på denne måten og man har en egeninteresse av at flere skal vaksineres, ja da er det et problem. Eller er det bare tilfeldig at Thorvald Stoltenberg sitter med aksjer i et selskap som produserer vaksiner, samtidig som sønnen jobber for at fattige barn skal få gratis vaksiner og dattera jobber for at oss priviligerte i vesten skal ta vaksiner vi ikke trenger?

Haha! Paranoid much? 

 

 

Jeg utfordrer deg til å finne et punkt hvor jeg ikke har nevnt fakta.

Lenke til kommentar

Poenget er at norske helsemyndigheter har 0 tillitt etter svineinfluensa skandalen. Når de nå kommer med et tvangsvaksineringsprogram så hjelper ikke dette på saken.

Virker som du fortsatt ikke har satt deg inn i saken. Du skriver som om det er noe nytt, men barnevaksinasjonsprogrammet er fortsatt fra 1952. Og de aller fleste nordmenn har fulgt dette programmet side da. Er du oppvokst i Norge så er du sikker vaksinert du også.

 

Spørs hvordan man tolker ord, men jeg mener det er forskjell på vaksinepåbud (som saken gjelder) og tvangsvaksinering som motstanderene kaller det...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

At noen har tittelen lege gir dem ikke nødvendigvis kunnskap eller autoritet om vaksiner. 

 

At noen har tittelen Lege gjør at dem har mer kunnskap om vaksiner enn du noen gang vil klare å tilegne deg. Og det er ikke fastlegen din som tar avgjørelse om tvangsvaksinering, her snakker vi om folk på høyere nivå som har ENDA mer kunnskap om vaksiner, så mye at du ikke klare å forestille deg det en gang..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

At noen har tittelen lege gir dem ikke nødvendigvis kunnskap eller autoritet om vaksiner. 

 

At noen har tittelen Lege gjør at dem har mer kunnskap om vaksiner enn du noen gang vil klare å tilegne deg. Og det er ikke fastlegen din som tar avgjørelse om tvangsvaksinering, her snakker vi om folk på høyere nivå som har ENDA mer kunnskap om vaksiner, så mye at du ikke klare å forestille deg det en gang..

 

 

Som Camilla Stoltenberg med sin ekspertise innen Epidemiologi?

 

Ellers vet du ingenting om hva slags utdannelse eller bakgrunn jeg har, noe som gir deg et svakt grunnlag til å trekke sluttninger om slags kunnskap jeg har eller har mulighet til å tilegne meg. Vi befinner oss uansett på to veldig ulike verdener, videre diskusjon har derfor lite for seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
.......

Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine? Vil det ende med spontanabort eller narkolepsi? Faren er der ihvertfall. Da blir det opp til meg å vekte fordelene opp mot ulempene.

 

....

Hvis du har en gravid kone, er det overveiende sannsynlig at hun er over 18 år.  Med det i mente kan du hverken sende henne til vaksine eller nekte det. Det er hun som bestemmer.

Lenke til kommentar

 

.......

Uanstt, hvilken garanti vil jeg ha mot tvilsomme bivirkninger om jeg sender min gravide kone for å ta en vaksine? Vil det ende med spontanabort eller narkolepsi? Faren er der ihvertfall. Da blir det opp til meg å vekte fordelene opp mot ulempene.

 

....

Hvis du har en gravid kone, er det overveiende sannsynlig at hun er over 18 år.  Med det i mente kan du hverken sende henne til vaksine eller nekte det. Det er hun som bestemmer.

 

 

Relevant...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...