Gå til innhold

DAGENS DINGS: Misfornøyd med at Apple fjernet alle portene fra den nye MacBooken?


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Synes de burde oppdatere air med retina. 100% mer attraktivt enn MacBook.

Det finnes allerede, den heter Dell Xps 13 :p

 

MBA kan og fås i mye rimeligere modeller, du må ikke ut med 12.000 kr. Sånn som det er nå har jo Apple ingen oppdaterte modeller under 12.000 kr. Det er litt merkelig, og det er kjipt for folk som vil ha en Mac. Så de burde virkelig komme ut med en oppdatert versjon av Air snart ja (CPU blir oppdatert selvfølgelig, men ingenting annet). Det blir nok ikke desverre før om et år pga av lanseringssyklusen. Er jo mulig at Intel sin forskjøvne syklus med Skylake til høst/vinter gjør at Apple og lanserer ny modell da.

Den er litt dyr da. Invisterer heller i en Macbook pro til 11000. Hvis XPS hadde kostet 10-11000 så hadde den vært mer attraktiv.

 

 

MacBook pro istedenfor dell xps? Du må være den største fanboyen som lever... MBP leveres med Haswell, ikke broadwell. Den har 800p skjerm... XPS kan fås med FullHD skjerm til 10500 kr. Den har da batteritid som langt overgår MBA 13", for ikke å snakke om at den knuser MacBook Pro. Det mens den er kraftigere, bedre skjerm, mindre, lettere. Er det noe med MacBook Pro som er bedre enn Xps? OG når den koster MER enn xps er det jo absolutt ikke noe poeng i å kjøpe den. Du er jo og stuck med 5000 rpm HDD.....

 

Det finnes ikke en anmelder som ville plassert den over dell. Og XPS er på ingen måte dyrt i forhold til MAcBook pro. Det er bare feil.

Vel, her er du nok kraftig på bærtur når du sier han er fanboy og du kommer med de andre påstandene dine.

 

Ser faktisk ikke ett eneste punkt av de du nevner som er riktig.

Sjekk feks de 12 punktene under performance i laptopmag sine reviews.

Og nei, XPS "knuser" ikke hverken MBA eller MBP i batteritid, den blir faktisk forbigått av begge

 

http://www.laptopmag.com/reviews/laptops/dell-xps-13-non-touch-2015

http://www.laptopmag.com/reviews/laptops/apple-macbook-pro-13-inch-retina-2015

http:// www.dinside.no/932856/dell-xps-13-2015-utgaven

 

Linken fungerer ikke, men du har linket til feil PC. Det er en MacBook Pro RETINA.  En MacBook Pro retina started på 12.500 kr. Sun home snakker om en MacBookPro til 11.000 kr. Den PCen jeg snakket om var heller ikke 1800p utgaven av xps 13, det var 1080p utgaven. Så ingen av linkene dine er egentlig korrekte, vi snakker om forskjellige ting.

 

Ellers når det kommer til batteritid er MBA bedre enn 1800p versjonen, mens den ligger ganske likt som MBP retina.

Full HD versjonen derimot...:

http://www.anandtech.com/show/8983/dell-xps-13-review/6

 

Hvem i all vide verden kjøper forrige utgave og med snurredisk, flere timer mindre batteritid, 4 gb ram og ikke retina til 11790,-, når man kan plusse på 1800,- kr og kjøpe siste modell med helt annnen innmat.

Og man sammenligner da ikke siste xps fra 2015 med en nærmest utgått MacBook Pro som kom for flere år siden, selv Retina modellen har vært en stund på markedet.

 

Fikk forøvrig en mail med tilbud om siste XPS, der kostet den over 13000,- altså dyrere enn MacBook Pro, synd jeg slettet den

Har vel sagt det før, men XPS kan gjerne koste 1/4 del, den er uansett uaktuell for min del pga elendig erfaringer med maskiner fra Dell, bla XPS som faktisk kostet mer enn MBA jeg bruker nå gjør.

 

Btw, rart ingen av linkene fungerte

 

 

Jeg synes heller ikke det er smart, det var derfor jeg svarte at xps var mye bedre. Selvfølgelig er den bedre enn en gammel modell. 

 

Jeg svarte bare på det sun-home sa. Og du er jo tydeligvis enig med meg, likevel antar du bare med en gang at det var en retina modell, og nå sier at jeg velger en dårlig sammenligning. Alt jeg gjorde var å svare på det sunhome sa, det er han som har valgt sammenlikninger her, ikke jeg. Ingen grunn til å plutselig bli så defensiv. Har aldri sagt at du skal kjøpe en xps.

 

Xps kommer i mange konfigurasjoner, jeg gikk inn på apple.no og fant denne prisen på en 13" MBP retina: kr 26 590,00

Ikke verst priset det egentlig, si ifra om du finner en annen 13" laptop i den klassen av aluminium og markedets beste fargekalibrerte skjerm, med 1tb SSD PCI-Express disk, 3,1 ghz i7 prosessor og 16gb ram. Til den prisen eller under er du grei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Problemet er at du ikke ser ut til å forstå at "bra nok" ikke er det samme som perfekt, eller uten feil.

 

AtW

Tror jeg får gi deg opp også i denne omgang jeg. Du bare kverulerer og det er ikke noe poeng å snakke til en betongvegg.

 

Er det virkelig å kverulere? Det er faktisk ganske stor forskjell mellom disse begrepene, men for all del, kanskje like greit, jeg klarer å ikke å skjønne hvordan det går an å tvære ut en diskusjon som bunner i at du tilsynelatende har vondt for å skjønne hvordan det går an å kjøpe og eie produkter med ulemper i så lang tid.

 

AtW

Problemet er at du kverulerer rundt tema nye MacBook og at den kun har en port er et problem. For alle. På generell basis. Punktum.

 

Det er en navlebeskuende og dum påstand.

 

Det er helt tydelig at den maskinen på ingen måte passer dine behov, det er ikke noe problem.

 

Men det er like klart at den passer mange andre sitt behov. Det burde heller ikke være noe problem.

 

 

Alle kjøp man gjør, uansett produkt eller tjeneste, innebærer noen kompromisser. Heldigvis og dessverre. Det som uansett er fint innenfor det tema vi er inne på i denne tråden, er at alle stort sett finner den maskinen som passer og er så tett opp til behovene at man ikke opplever noen sterke begrensninger. Dette gjelder både for kunder av Apple og kunder av Windows/Android-plattformen. Man bør uansett handle sine produkter innenfor den plattformen man har valgt for å få best mulig samspill mellom dingsene, selv om man ikke må.

 

Men du vil jo ikke snakke om sånt som alternativer, du vil kun se med lange skylapper på at så lenge den nye MacBook ikke passer dine behov så er det en klar mangel med maskinen. Sånt er dumt.

 

 

Problemet er da at du ikke skjønner grunnleggende norsk. Det er helt åpenbart at jeg presenterer min egen mening.

 

Ja, det er en dum påstand, men det er en påstand jeg ikke har kommet med, det er en stråmann du har satt opp.

 

Det er åpenbart et problem for deg, fordi du klarer jo ikke tilsynelatende ikke å takle at jeg mener at maskinen har ulemper uten å komme med tøv eller selvfølgeligheter.

 

Så du forstår faktisk at alle kjøp innebærer noen kompromiss, da kan du kanskje få inn i hodet sitt at man kan mene det finnes ulemper med et produkt, selv om man kjøper det, eller sågar at man kan bli oppgitt over at et produkt hadde vært en kjøpkandidat om det ikke var for en ulempe? I dette tilfellet er en port et tøvete kompromiss fordi fordelene er i praksis ikke-eksiterende.

 

Jeg vet godt om alternativer, presenter noen bedre alternativer du da, en bedre ULTRAPORTABEL med et liknede sett fordeler, men uten ulempen kun en port. Sett i gang. Du lever i en fatasiverden der det finnes en maskin med alle fordelene til denne maskinen, bare flere porter. I den virkelige verden finnes ikke den maskina. Det er derfor det ustanslige maset ditt om at "man kan bare kjøpe noe annet" hver gang noen påpeker en ulempe med et produkt er så meningsløs. Det finnes ulemper med et produkt, innse det, innse at din ditt forsøk på å kneble kritikk er meningsløst, og innse at det ikke alltid finnes et produkt som passer bedre selv om produktet har ulemper, så kanskje vi kommer noen vei.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Men trenger du flere porter for å overføre bilder fra et kamera? Poenget er at 1 port holder for de aller fleste.

 

Prosjektorer kobler jeg på Apple TV som jeg har liggende i PC bagen. Jobber forøvrig i hele Norge og har derfor ikke behov for Apple TV på kontoret. Ser ikke helt poenget med å ha 2 stk.

 

Du er litt vell tverr nå. Du skjønner hvor jeg har 3G/4G og hvor jeg har wifi.

 

Ja, fordi det gjør jeg gjerne på hotellet, og ønsker å benytte muligheten til å lade maskinen når jeg er i gang.

 

Du synes ikke det er noen ulemper med å ha med deg en appleTV rundt? Volumet til den (uten den ekstra strømforskyningen og fjernkontroll) er 50% av volumet til macbooken, mao så er det 1,5 ganger større PC man får, portabiliteten blir straks vesentlig dårligere.

 

AtW

Høres ikke ut som om du har sett Apple TV. Den får jeg jo plass til i baklomma på dongeri buksa om jeg vil.

Lenke til kommentar

 

 

Men trenger du flere porter for å overføre bilder fra et kamera? Poenget er at 1 port holder for de aller fleste.

 

Prosjektorer kobler jeg på Apple TV som jeg har liggende i PC bagen. Jobber forøvrig i hele Norge og har derfor ikke behov for Apple TV på kontoret. Ser ikke helt poenget med å ha 2 stk.

 

Du er litt vell tverr nå. Du skjønner hvor jeg har 3G/4G og hvor jeg har wifi.

Ja, fordi det gjør jeg gjerne på hotellet, og ønsker å benytte muligheten til å lade maskinen når jeg er i gang.

 

Du synes ikke det er noen ulemper med å ha med deg en appleTV rundt? Volumet til den (uten den ekstra strømforskyningen og fjernkontroll) er 50% av volumet til macbooken, mao så er det 1,5 ganger større PC man får, portabiliteten blir straks vesentlig dårligere.

 

AtW

Høres ikke ut som om du har sett Apple TV. Den får jeg jo plass til i baklomma på dongeri buksa om jeg vil.

 

 

Jeg regnet volumet, den er 200 kubikkcentimeter, macbooken er ca 400 kubikkcentimeter. 

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Problemet er at du ikke ser ut til å forstå at "bra nok" ikke er det samme som perfekt, eller uten feil.

 

AtW

 

Tror jeg får gi deg opp også i denne omgang jeg. Du bare kverulerer og det er ikke noe poeng å snakke til en betongvegg.

 

Er det virkelig å kverulere? Det er faktisk ganske stor forskjell mellom disse begrepene, men for all del, kanskje like greit, jeg klarer å ikke å skjønne hvordan det går an å tvære ut en diskusjon som bunner i at du tilsynelatende har vondt for å skjønne hvordan det går an å kjøpe og eie produkter med ulemper i så lang tid.

 

AtW

Problemet er at du kverulerer rundt tema nye MacBook og at den kun har en port er et problem. For alle. På generell basis. Punktum.

Det er en navlebeskuende og dum påstand.

Det er helt tydelig at den maskinen på ingen måte passer dine behov, det er ikke noe problem.

Men det er like klart at den passer mange andre sitt behov. Det burde heller ikke være noe problem.

Alle kjøp man gjør, uansett produkt eller tjeneste, innebærer noen kompromisser. Heldigvis og dessverre. Det som uansett er fint innenfor det tema vi er inne på i denne tråden, er at alle stort sett finner den maskinen som passer og er så tett opp til behovene at man ikke opplever noen sterke begrensninger. Dette gjelder både for kunder av Apple og kunder av Windows/Android-plattformen. Man bør uansett handle sine produkter innenfor den plattformen man har valgt for å få best mulig samspill mellom dingsene, selv om man ikke må.

Men du vil jo ikke snakke om sånt som alternativer, du vil kun se med lange skylapper på at så lenge den nye MacBook ikke passer dine behov så er det en klar mangel med maskinen. Sånt er dumt.

 

Problemet er da at du ikke skjønner grunnleggende norsk. Det er helt åpenbart at jeg presenterer min egen mening.

 

Ja, det er en dum påstand, men det er en påstand jeg ikke har kommet med, det er en stråmann du har satt opp.

 

Det er åpenbart et problem for deg, fordi du klarer jo ikke tilsynelatende ikke å takle at jeg mener at maskinen har ulemper uten å komme med tøv eller selvfølgeligheter.

 

Så du forstår faktisk at alle kjøp innebærer noen kompromiss, da kan du kanskje få inn i hodet sitt at man kan mene det finnes ulemper med et produkt, selv om man kjøper det, eller sågar at man kan bli oppgitt over at et produkt hadde vært en kjøpkandidat om det ikke var for en ulempe? I dette tilfellet er en port et tøvete kompromiss fordi fordelene er i praksis ikke-eksiterende.

 

Jeg vet godt om alternativer, presenter noen bedre alternativer du da, en bedre ULTRAPORTABEL med et liknede sett fordeler, men uten ulempen kun en port. Sett i gang. Du lever i en fatasiverden der det finnes en maskin med alle fordelene til denne maskinen, bare flere porter. I den virkelige verden finnes ikke den maskina. Det er derfor det ustanslige maset ditt om at "man kan bare kjøpe noe annet" hver gang noen påpeker en ulempe med et produkt er så meningsløs. Det finnes ulemper med et produkt, innse det, innse at din ditt forsøk på å kneble kritikk er meningsløst, og innse at det ikke alltid finnes et produkt som passer bedre selv om produktet har ulemper, så kanskje vi kommer noen vei.

 

AtW

Vel, hadde jeg skulle kjøpt meg en bærbar Mac og hatt behov for flere enn en fysiske porter, så hadde jeg sett på MacBook Air eller MacBook Pro.

 

Air er i klassen ultraportabel, men jeg syns ikke Pro er svært mye tyngre å bære på.

 

Så hadde jeg kjøpt den av Air eller Pro som hadde passet best.

 

 

No problem.

Lenke til kommentar

 

Vel, hadde jeg skulle kjøpt meg en bærbar Mac og hatt behov for flere enn en fysiske porter, så hadde jeg sett på MacBook Air eller MacBook Pro.

 

Air er i klassen ultraportabel, men jeg syns ikke Pro er svært mye tyngre å bære på.

 

Så hadde jeg kjøpt den av Air eller Pro som hadde passet best.

 

 

No problem.

 

 

Macbook pro er ikke ultraportabel, macbook air har flere vesentlig ulemper i forhold til denne. Tenk det du, maskinen som er like bare med flere porter finnes ikke, man må ta til takke med andre ulemper istedet. La oss si det er et absolutt must med mer en en port, da må man ta til takke med en ellers dårligere maskin i form av air for å få nok porter, mens hadde denne hatt flere porter hadde man sluppet det. Er det så vanskelig å forstå? Det er ikke noe "no problem" for andre enn folk som bare kjøper apple-produkter på grunn av logoen, og ikke bryr seg om maskinen i seg selv.

 

AtW

Lenke til kommentar

...eller så hadde jeg bare kjøpt den nye MacBook og tatt med en enkel, liten adapter.

 

No problem.

 

Ja, selvfølgelig er det ikke en ulempe å måtte ta meg seg et adapter i rogkas sin verden. Hva er ulempene med om maskina hadde kommet med flere porter som default da? De må vel være ikke-eksiterende de også, iogmed at de er langt mindre en ulempene med en adapter.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Men trenger du flere porter for å overføre bilder fra et kamera? Poenget er at 1 port holder for de aller fleste.

 

Prosjektorer kobler jeg på Apple TV som jeg har liggende i PC bagen. Jobber forøvrig i hele Norge og har derfor ikke behov for Apple TV på kontoret. Ser ikke helt poenget med å ha 2 stk.

 

Du er litt vell tverr nå. Du skjønner hvor jeg har 3G/4G og hvor jeg har wifi.

Ja, fordi det gjør jeg gjerne på hotellet, og ønsker å benytte muligheten til å lade maskinen når jeg er i gang.

 

Du synes ikke det er noen ulemper med å ha med deg en appleTV rundt? Volumet til den (uten den ekstra strømforskyningen og fjernkontroll) er 50% av volumet til macbooken, mao så er det 1,5 ganger større PC man får, portabiliteten blir straks vesentlig dårligere.

 

AtW

Høres ikke ut som om du har sett Apple TV. Den får jeg jo plass til i baklomma på dongeri buksa om jeg vil.

Jeg regnet volumet, den er 200 kubikkcentimeter, macbooken er ca 400 kubikkcentimeter.

 

AtW

Du snakker om å snakke til en murvegg....

Lenke til kommentar

Ja, huff, det er som å snakke til en murvegg, jeg presenterer data som underbygger påstanden min, data som viser at volumet til appleTV faktisk er 50% av volumet til macbooken, typisk murvegg.

 

Hva med en litt mindre pinlig oppvisning i hersketeknikker kanskje? Muligens finne noe som passer bare litt til innlegget du svarer på?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

...eller så hadde jeg bare kjøpt den nye MacBook og tatt med en enkel, liten adapter.

No problem.

 

Ja, selvfølgelig er det ikke en ulempe å måtte ta meg seg et adapter i rogkas sin verden. Hva er ulempene med om maskina hadde kommet med flere porter som default da? De må vel være ikke-eksiterende de også, iogmed at de er langt mindre en ulempene med en adapter.

 

AtW

Nei, det er ingen stor ulempe. Jeg må uansett ha med et ladeadapter, så å ha et lite adapter i PC-veska er ikke noe stort problem. I alle de år jeg har hatt bærbar PC med Windows har jeg stort sett hatt med et adapter av et eller annet slag, det har ikke plutselig blitt et problem for meg nå.

 

Men jeg forstår at det er et kjempeproblem for deg, men et enda større problem for deg er jo at nå har du ingen maskiner du kan kjøpe. Den nye MacBook passer deg jo ikke, og alternativene er dårligere, større tyngre og bare dummere.

 

Nei, du får nok kjøpe deg noe Windows-greier, så får heller vi som handler Apple-dingser forsøke å leve med ulempene så godt vi kan.

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

 

 

...eller så hadde jeg bare kjøpt den nye MacBook og tatt med en enkel, liten adapter.

No problem.

Ja, selvfølgelig er det ikke en ulempe å måtte ta meg seg et adapter i rogkas sin verden. Hva er ulempene med om maskina hadde kommet med flere porter som default da? De må vel være ikke-eksiterende de også, iogmed at de er langt mindre en ulempene med en adapter.

 

AtW

Nei, det er ingen stor ulempe. Jeg må uansett ha med et ladeadapter, så å ha et lite adapter i PC-veska er ikke noe stort problem. I alle de år jeg har hatt bærbar PC med Windows har jeg stort sett hatt med et adapter av et eller annet slag, det har ikke plutselig blitt et problem for meg nå.

 

Men jeg forstår at det er et kjempeproblem for deg, men et enda større problem for deg er jo at nå har du ingen maskiner du kan kjøpe. Den nye MacBook passer deg jo ikke, og alternativene er dårligere, større tyngre og bare dummere.

 

Nei, du får nok kjøpe deg noe Windows-greier, så får heller vi som handler Apple-dingser forsøke å leve med ulempene så godt vi kan.

 

 

Du sa "no problem", det betyr ingen ulempe, ikke "ikke en stor ulempe" eller "ikke et stort problem". Personlig har jeg forøvrig sjelden noen dedikert PC-veske, det er pga protabiliteten jeg har en ultraportabel, å dra med en ekstra veske vil jeg unngå.

 

Nok engang tar du ikke innover deg dine egne påstander, du påstår du skjønner at maskiner ikke er perfekte, og at man må foreta kompromiss. Allikevel klarer du ikke å fatte at det at macbooken har ulemper ikke betyr at det ikke finnes maskiner å kjøpe. Dette til tross for at du i NESTE SETNING sier at du må leve med ulempene så godt du kan så du innser åpenbart at maskiner har ulemper, du klarer bare ikke å omsette dette i praksis, eller så ignorerer du det når folk påpeker en ulempe.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

 

du klarer bare ikke å omsette dette i praksis, eller så ignorerer du det når folk påpeker en ulempe.

 

AtW

Du vrenger og vrir, det er nesten så det komisk. Men bare nesten.

 

 

Det er ikke jeg som drar ut i det uendelig noe så enkelt som at en person synes noe med et produkt er en ulempe selv om det er et av de mest egnede produktene til vedkommendes bruk. Det er du som tværer på det gang på gang, fordi du tilsynelatende ikke tåler å høre det. Bare du klarer å tåle det, så slipper du å diskutere det aspektet mer.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

 

Det er ikke jeg som drar ut i det uendelig noe så enkelt som at en person synes noe med et produkt er en ulempe selv om det er et av de mest egnede produktene til vedkommendes bruk. Det er du som tværer på det gang på gang, fordi du tilsynelatende ikke tåler å høre det. Bare du klarer å tåle det, så slipper du å diskutere det aspektet mer.

 

AtW

Jeg får gjenta meg selv en gang til da, du får det jo ikke med deg. Så gap opp, her kommer teskjea...

 

Jeg har absolutt ingen problemer med at du syns det er ulemper med nye MacBook basert på dine egne behov og preferanser. Denne maskinen passer ikke for deg. Til det har den for mange mangler, spesielt har den ikke mange nok fysiske porter for ditt behov. Det er ikke noe problem for meg det, det er da ingen grunn til at det skal være noe jeg ikke tåler. Du liker ikke den nye MacBook, no problem.

Lenke til kommentar

 

 

Det er ikke jeg som drar ut i det uendelig noe så enkelt som at en person synes noe med et produkt er en ulempe selv om det er et av de mest egnede produktene til vedkommendes bruk. Det er du som tværer på det gang på gang, fordi du tilsynelatende ikke tåler å høre det. Bare du klarer å tåle det, så slipper du å diskutere det aspektet mer.

 

AtW

Jeg får gjenta meg selv en gang til da, du får det jo ikke med deg. Så gap opp, her kommer teskjea...

 

Jeg har absolutt ingen problemer med at du syns det er ulemper med nye MacBook basert på dine egne behov og preferanser. Denne maskinen passer ikke for deg. Til det har den for mange mangler, spesielt har den ikke mange nok fysiske porter for ditt behov. Det er ikke noe problem for meg det, det er da ingen grunn til at det skal være noe jeg ikke tåler. Du liker ikke den nye MacBook, no problem.

 

 

Om det ikke er noe problem, så vil jeg gjerne at du da slutter med de meningsløse tilsvarene dine der du mener at "det bare er å velge en annen maskin", diskutert maskinen, og dens fordeler og ulemper, og om det ikke er noe problem for deg, slutt å lag det til et problem når noen lister opp en ulempe.

 

Om du faktisk forstår dette da, jeg begynner å tvile, du aner ikke om maskinen har "for mange mangler" for meg. Det du vet er at jeg synes det er tåpelig at den har kun en port, og at jeg synes det er en ulempe, du aner ikke om dette er for mange mangler, eller om det betyr at jeg ikke liker den. Det er der problemet ligger, du klarer bare ikke å diskutere fordeler og ulemper uten at det blir en av dinne utallige tomme "bare velg noe annet"-råd.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det du vet er at jeg synes det er tåpelig at den har kun en port, og at jeg synes det er en ulempe, du aner ikke om dette er for mange mangler, eller om det betyr at jeg ikke liker den...

Det er jo i så fall kjempebra. En maskin med kun en -1- ulempe må jo være innafor i og med at det ikke finnes en perfekt maskin. Det finnes helt sikkert massevis av andre maskiner som har langt flere ulemper.

Lenke til kommentar

 

Det du vet er at jeg synes det er tåpelig at den har kun en port, og at jeg synes det er en ulempe, du aner ikke om dette er for mange mangler, eller om det betyr at jeg ikke liker den...

Det er jo i så fall kjempebra. En maskin med kun en -1- ulempe må jo være innafor i og med at det ikke finnes en perfekt maskin. Det finnes helt sikkert massevis av andre maskiner som har langt flere ulemper.

 

 

Så fint, kan vi nå diskutere dette faktiske produktet, og fordelene og ulempene med det, og la kjøpsrådene ligge?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Så fint, kan vi nå diskutere dette faktiske produktet, og fordelene og ulempene med det, og la kjøpsrådene ligge?

 

AtW

Vel...jeg TROR kanskje vi har diskutert dette produktet allerede...

 

Ganske sikker på at jeg har fått med meg hva du mener er ulempene, og jeg er ganske sikker på at jeg har sagt at de samme tingene ikke nødvendigvis er noen ulempe for min del.

 

Jeg tror også jeg har sagt at de tingene du ser på som fordeler og ulemper, ikke nødvendigvis gjelder for andre enn deg selv. Akkurat på samme måte som det gjelder for meg.

 

Men for all del, jeg har tid jeg, så sett i gang du...:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...