Gå til innhold

MyTrendyPhone erfaringer?


Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Har en iPhone 5S som har en liten skade på skjermen. Ikke nødvendig å skifte den, men hvis det ikke er så dyrt og det blir bra, hvorfor ikke? Leter litt på nett og finner at mytrendyphone har walk-in verksted i Oslo. 

 

Noen som har reparert iPhone eller noe annet der som kan fortelle om det er bra? Bra deler og bra jobb?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt en del reservedeler fra MTP, og det har alltid vært god kvalitet på de ihvertfall. Jeg har ingen erfaring med de når det gjelder utførsel av selve reparasjon, men det er en rimelig enkel jobb å bytte skjerm på iPhone 5S, så den jobben burde alle som driver med reparasjon klare uten problemer. 

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Har dårlig erfaring med dem. Var i fjor høst.. Jeg hadde en nesten ny Xperia z1 mini som jeg hadde knekk i glasset på, og måtte bytte. Men kunne ikke bestille reperasjonen på nett, da det bare var sending i posten som alternativ. Sendte derfor mail. Fikk beskjed om at jeg bare kunne komme innom. De lurte på om de skulle sette opp time, eller om jeg bare skulle komme innom og vente i mellomtiden. Jeg sa at jeg hadde en kamerat som skulle innom Oslo, så han skulle komme innom, men at jeg ikke viste når på dagen han var framme i Oslo, så skulle bare ta det når han kom.

Han møtte opp i butikken dems, men de hadde ikke hørt noe om det, og hadde ikke skjerm på lageret, så kunne eventuelt prøve å levere den på kontoret deres på en annen adresse, Men de tvilte på det ville hjelpe.. Vi ga beskjed om at vi hadde mailet flere dager i forveien, men de i butikken viste ikke om det.. Han spurte om ikke det var walkin rep, men virket ikke som de hadde så mye på lager.. Så derfor pleide de sende de til danmark..

 

Så han reiste hjem uten å få fikset noe, bare bruke mye tid..

Derfor skal jeg aldri handle noe mer fra dem! Ikke seriøse her i Norge, da det er bare en liten avdeling av det danske.. Og nesten alt blir sendt fra Danmark..

Bestilte heller på nett fra kina, og byttet det selv med medfølgende verktøy. Ble under halv pris..

Lenke til kommentar

Har tatt over 2 månder sia eg sendte telefon på reperasjon Sony Xperia z3, var kunn en knust skjerm, forsatt ikke fått den tilbake

Du må huske at du må betale toll og MVA siden de sender mobilen til Danmark, da de ikke reparerer i Norge, dersom du ikke bruker Walk-in i Oslo. Dette er de dårlige til å opplyse om på nettsiden, siden du sender den til en Norsk adresse, blir det enda mer forvirrende. Dette er nok også noe av grunnen til at du må vente så lenge. 

 

Dersom du skal fikse mobilen hos MTP, bør du bruke Walk-in verkstedet i Oslo, da må du fysisk levere den inn (ikke sende). Du unngår dermed ekstra utgifter, men må huske på å bestille time hos dem.

 

Kan forøvrig lese om kundeerfaringer på trustpilot.no

Lenke til kommentar

 

styrr unna mytrendyphone.no ren svindel:veldig lang liverings tid, pris pluss toll i tillegg.

STYRR UNNA.

 

Holder du deg under 350-kroners grensen er MTP både billig og bra. Du må bare sjekke at varen er på lager og at alt er i orden før du bestiller. Da vil du nok bli fornøyd. Men du kan gå på en skikkelig smell dersom du skal gjøre reperasjoner hos MTP, uten å ha gjort noe som helst bakgrunnsresearch... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

jeg kjøpte et batteri til min gamle Iphone 4S. Batteriet inkludert verktøy kom raskt i posten. Var veldig fornøyd med servicen så langt og gledet meg til lengre brukstid på en ladning. Skiftet batteriet og ladet opp.

Lykken var like kortvarig som levetiden på batteriet. Kjøpte det som tilsynelatende skulle være originalt og med høyere pris enn de andre alternativene.

Handler ikke her flere ganger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...