Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til dere jenter som svømmer


Anbefalte innlegg

Er en gutt som har begynt å svømme i svømmebasseng. Føler dere jenter at dere blir beglodd av gutter/menn når dere er å svømmer? Spør fordi jeg lurer på om jeg skal holde en viss avstand i svømmebassenget? Nå opplever jeg at jeg holder litt større avstand enn når jeg svømmer forbi gutter/menn og har på svømmebriller. Litt på samme måte som jeg holder litt større avstand hvis jeg går forbi en jente på en øde strekning på gata i mørket, for ikke å gi inntrykk at jeg er en med skumle intensjoner :)



Anonymous poster hash: 8d7df...c9c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Noen ser mer enn andre, men de aller fleste er opptatt med sitt. Jeg synes egentlig du bare skal forholde deg likt til jenter som til menn. Er sikkert litt ubehagelig om man oppdager at noen svømmer for livet vekk om man nærmer seg, hahah:S

Lenke til kommentar

Jeg pleier ikke å stirre noe særlig på folk når jeg er i svømmebassenget. Men jeg vet ikke om hvordan jeg blir oppfattet, liksom jeg smiler og hilser litt på folk når jeg svømmer forbi, mann eller dame. Men jo, vet ikke hvordan jeg skal kunne stirre på jenter uansett, puppene dems er nå strengt tatt ned i vannet, er ikke så god sikt der ^^

Hadde heller dratt på stranda vist jeg skulle stirre xD da kan jeg late som jeg sover under solbrillan mine ahahaha

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Så lenge du ikke glor så er det helt fint. Bare å være chill. Kommer du f.eks borti ei dame mens hun er i vannet så er det ikke normalt at hun klikker i vinkler og anklager deg for voldtekt for å si det sånn :p

SÅ LENGE du ikke prøver deg på en jente som overhode ikke er interessert og så prøver å ta tak på rumpa hennes, for da kan du få en midt i fleisen (Jepp, han fikk det og fortjente det :) )

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Er litt usikker på hva poenget bak denne tråden er, er det litt av det opplegget der man ser litt på ei jente og vi får et "tanke-politi" issue? 

 

Egentlig så er ikke akkurat dette så farlig, en kan da titte litt så lenge en ikke glor ( som i at det er veeeeldig opplagt at du stirrer på noen, detaljene varierer litt her ) og om det er tilfellet at du "accidentally" ser ei fin jente og du sliter litt med å komme deg over basseng kanten av harde grunner ( :p ) så er jo det tilfellet ganske normalt, og om det er så farlig så hold deg under vann inntill vidre. 

 

Og husk, hold finga i fra fatet, klåing i et basseng eller lignende er ikke greit uansett om du er mann eller kvinnfolk. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981234789

folkens, bruk hodet, se hva som er skrevet over posten. det er i tillegg tre prikker etter settningen, noe som insinuerer oppgitt.

 

edit, kan legge til hermetegn så dere slipper å bruke hodet.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

For menn er jenter seksuelle vesen. Avhengig av legning vil grad av dette variere. Når menn ser noe seksuelt, så ser vi litt. I et basseng er damers bekledning ganske intim, og det blir mer seksuelt. Litt stirring må til. Uansett hvor du er i verden, basseng eller ikke.

 

Du misbruker uttrykket «seksuelt vesen». Det du mener er at for menn er kvinner seksuelt attraktive. Alle mennesker er seksuelle (og sensuelle) vesener, uavhengig av om noen ser på dem eller ei ;)

Endret av Aiven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

For menn er jenter seksuelle vesen. Avhengig av legning vil grad av dette variere. Når menn ser noe seksuelt, så ser vi litt. I et basseng er damers bekledning ganske intim, og det blir mer seksuelt. Litt stirring må til. Uansett hvor du er i verden, basseng eller ikke.

 

Du misbruker uttrykket «seksuelt vesen». Det du mener er at for menn er kvinner seksuelt attraktive. Alle mennesker er seksuelle (og sensuelle) vesener, uavhengig av om noen ser på dem eller ei ;)

 

 

Syntes du misbruker ordet "misbruker" i det tilfellet der, men forstår hva du mener. Ville få fram at de er mer seksuelle attraktive enn menn. 

Lenke til kommentar

 

 

For menn er jenter seksuelle vesen. Avhengig av legning vil grad av dette variere. Når menn ser noe seksuelt, så ser vi litt. I et basseng er damers bekledning ganske intim, og det blir mer seksuelt. Litt stirring må til. Uansett hvor du er i verden, basseng eller ikke.

 

Du misbruker uttrykket «seksuelt vesen». Det du mener er at for menn er kvinner seksuelt attraktive. Alle mennesker er seksuelle (og sensuelle) vesener, uavhengig av om noen ser på dem eller ei ;)

 

 

Syntes du misbruker ordet "misbruker" i det tilfellet der, men forstår hva du mener. Ville få fram at de er mer seksuelle attraktive enn menn.

 

 

Ordet kan gi uheldige assosiasjoner, spesielt i denne konteksten, men å benytte misbruk om ord er nokså innarbeidet norsk, jmf. norsk ordbok:

 

 

mis|bruk m1, n1 (av I bruk) uriktig eller ulovlig bruk

m- av tid, resurser / alkoholm-, maktm-, stoff

 

 

Men du har litt rett også, muligens kan jeg nyansere meg til at du bruker ordet feil, dersom det ikke høres fullt så ille ut ;)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

 

 

 

For menn er jenter seksuelle vesen. Avhengig av legning vil grad av dette variere. Når menn ser noe seksuelt, så ser vi litt. I et basseng er damers bekledning ganske intim, og det blir mer seksuelt. Litt stirring må til. Uansett hvor du er i verden, basseng eller ikke.

 

Du misbruker uttrykket «seksuelt vesen». Det du mener er at for menn er kvinner seksuelt attraktive. Alle mennesker er seksuelle (og sensuelle) vesener, uavhengig av om noen ser på dem eller ei ;)

 

 

Syntes du misbruker ordet "misbruker" i det tilfellet der, men forstår hva du mener. Ville få fram at de er mer seksuelle attraktive enn menn.

 

 

Ordet kan gi uheldige assosiasjoner, spesielt i denne konteksten, men å benytte misbruk om ord er nokså innarbeidet norsk, jmf. norsk ordbok:

 

 

mis|bruk m1, n1 (av I bruk) uriktig eller ulovlig bruk

m- av tid, resurser / alkoholm-, maktm-, stoff

 

 

Men du har litt rett også, muligens kan jeg nyansere meg til at du bruker ordet feil, dersom det ikke høres fullt så ille ut ;)

 

 

Omg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...