Gå til innhold

Gjest Slettet+9817324

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Hei

 

Jeg har lyst til å kjøpe inn noen nett uten trykk. Jeg ønsker å tegne trykkene selv. Tanken min er at jeg skal gi dem som gaver til familie og venner. Men jeg vet ikke hvordan jeg går frem.

 

Jeg ønsker solide nett som er anvendelige, først og fremst til å f.eks. frakte bøker, eller andre jobb-/fritidssaker. Jeg ønsker ikke så tynne nett som en ofte bruker til å handle matvarer med (som en ofte kan kjøpe i dagligvarebutikkene), men mer solid stoff.

 

Men jeg vet ikke hvordan jeg får trykket motivene mine på handlenettene.

 

Vet noen for det første hvor jeg kan bestille rimelige handlenett uten motiver, og er det noen trykkerier dere anbefaler der jeg kan få motivene trykket? Er det noen steder der jeg både kan bestille nett/t-skjorter, eventuelt kopper og der de trykker på motivene?

 

Hvor mye koster det eventuelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har lyst til å kjøpe inn noen nett uten trykk. Jeg ønsker å tegne trykkene selv. Tanken min er at jeg skal gi dem som gaver til familie og venner. Men jeg vet ikke hvordan jeg går frem.

 

Jeg ønsker solide nett som er anvendelige, først og fremst til å f.eks. frakte bøker, eller andre jobb-/fritidssaker. Jeg ønsker ikke så tynne nett som en ofte bruker til å handle matvarer med (som en ofte kan kjøpe i dagligvarebutikkene), men mer solid stoff.

 

Men jeg vet ikke hvordan jeg får trykket motivene mine på handlenettene.

 

Vet noen for det første hvor jeg kan bestille rimelige handlenett uten motiver, og er det noen trykkerier dere anbefaler der jeg kan få motivene trykket? Er det noen steder der jeg både kan bestille nett/t-skjorter, eventuelt kopper og der de trykker på motivene?

 

Hvor mye koster det eventuelt?

 

Hva prisen blir på vet jeg ikke men du kan høre med firmaer som driver med profileringsartikler eller firmagaver

De pleier å ha mye rart de kan putte motiv på.

prisen avhenger nok av hvor mange du skal ha og om de såklart tar privatbestillinger.

 

Enkleste, og kanskje rimeligste er nok å plukke opp handlenett fra f.eks ebay og en pakke med printbare strykelapper og gjøre "jobben selv"

 

Er jo enklere å få ett firma til å gjøre det for deg, men koster å være kar

Lenke til kommentar

Øverst i mitt googlesøk: http://www.axonprofil.no/vesker/handlenett.

 

 

Eg har også sett profileringsnett av litt stiv plast med ei lomme på sidene der du kan stikke eit vanlig A4-ark med trykk/logo på nesten som i ei plastlomme.

Kjøper du nett av den typen så kreves det ikkje noke særlig med utstyr for å få trykk på handlenettet.

 

Den største utfordringa ved å kjøpe frå slike firma er at du ofte må kjøpe litt større parti.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hei.

 

Takk. Vet noen om det er mulig å få se hvordan handlenettene ser ut, f.eks. få tilsendt et nett, mot betaling, til seg, slik at en kan se kvaliteten på handlenettet før en bestiller et større parti?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Takk. Vet noen om det er mulig å få se hvordan handlenettene ser ut, f.eks. få tilsendt et nett, mot betaling, til seg, slik at en kan se kvaliteten på handlenettet før en bestiller et større parti?

 

Det burde gå ann, ta kontakt med firmaene siden de kan gi deg ett mye bedre svar enn noen av oss kan, vel såklart om ingen her inne faktisk jobber for ett av de såklart 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...