Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For noen dager siden bestilte jeg ett Fractal Design Define R5 og ett ASUS Rampage V Extreme hovedkort, men var litt for kjapp med å bestille og sjekket ikke om kabinettet faktisk er stort nok...

Er det helt umulig å få ett sånt E-ATX hovedkort til å passe? 

 

EDIT: spurte på LinusTechTips forum og fikk forklart at det vil ikke passe uansett. Tar og bestiller Fractal Design Define XL R2 istedet.

Endret av The Priest of YouTube
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke tatt R5E til ditt bruk. Du bør ha en køstum loop for å ta nytte av de, men dine penger selvsagt.

Har tenkt å montere så mange Noctua fans jeg kan få inn i den kassen der for å få bedre airflow. Er det da virkelig nødvendig med vannkjøling i R5 hvis jeg skal kjøre SLI? (CPU-en skal vannkjøles men ikke grafikk kortene)

Endret av The Priest of YouTube
Lenke til kommentar

 

Ville ikke tatt R5E til ditt bruk. Du bør ha en køstum loop for å ta nytte av de, men dine penger selvsagt.

Har tenkt å montere så mange Noctua fans jeg kan få inn i den kassen der for å få bedre airflow. Er det da virkelig nødvendig med vannkjøling i R5 hvis jeg skal kjøre SLI? (CPU-en skal vannkjøles men ikke grafikk kortene)

 

Ja. For min del var det med 2x 980 iallefall.. Jeg ville sett etter en annen kasse personlig. Fungere flott til 1stl gpu, men ikke 2, da må du under vann slik jeg har gjort det. 

 

post-319721-0-86255700-1428324735_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...