Gå til innhold

Jobbe samme sted resten av livet eler hoppe rundt i ulike jobber?


Anbefalte innlegg

Jeg er i ferd med å få meg fulltidsjobb og har tenkt litt på en ting.. Det er jo egentlig ganske hyggelig å jobbe i samme jobb til man pensjonerer seg og bli litt veteran? Være han fyren som kjenner alle og alle rutiner, kontra å drive å hoppe rundt i forskjellige jobber og hele tiden kjøre prosessen med å sette seg inn i ting og nye folk et cetera.. Hva tenker dere? Spørsmålet er kanskje, er dette vanlig??? Fordrer jo at det er en jobb man trives med såklart;-)

Endret av Bluehorse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette finnes det ikke noe fasitsvar på. Men pass deg for å gro for godt fast et sted og ha retretsmuligheter. Ny arbeidsplass vil gi nye utfordringer og det er kanskje det du er på jakt etter?

 

Jeg syns generelt at arbeidsgivere skulle verdtsett mer lang og tro tjeneste. Men realiteten er som for forsikringstjenester. De som bytter oftest får de beste betingelsene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er i ferd med å få meg fulltidsjobb og har tenkt litt på en ting.. Det er jo egentlig ganske hyggelig å jobbe i samme jobb til man pensjonerer seg og bli litt veteran? Være han fyren som kjenner alle og alle rutiner, kontra å drive å hoppe rundt i forskjellige jobber og hele tiden kjøre prosessen med å sette seg inn i ting og nye folk et cetera.. Hva tenker dere? Spørsmålet er kanskje, er dette vanlig??? Fordrer jo at det er en jobb man trives med såklart;-)

 

En mellomting kanskje? Jeg er 31 og er inne i min tredje jobb siden jeg ble ferdigutdannet da jeg var 24. Ser for meg at jeg skulle trivdes usedvanlig bra en plass om jeg skulle blitt der hele karrieren. Tror ikke jeg vil "slå meg til ro" med en jobb før jeg er i alderen 45-50 iallfall. Frem til den tid er jeg absolutt åpen for å bytte om det skulle komme noen spennende muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...