Gå til innhold

Nå kan du se videoer i ekstrem kvalitet på YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken nettleser bruker du, Simen1?

 

Hvis jeg tester med firefox og HTML5 spilleren til YouTube så får jeg opp 720p som høyeste mulighet. Med standard avspiller og Firefox får jeg opp 1080p (30fps). Vil tro at man kan få høyere valg ved bruk av f.eks. Chrome.

Jeg bruker Firefox med HTML5. Takk for forklaring. Chrome vil jeg ikke ha av andre grunner så da får videodelerne nøye seg med å bare få den vist frem i 720p til meg.

Lenke til kommentar

Jeg trykker inn på spillelista og får opp maks 720pHD. Hvorfor?

 

1. Skriv inn i adressefeltet: about:config.

2. Gå ned til (eller søk etter) media.mediasource.enabled, endre verdien til 'true'.

3. Restart nettleseren.

 

Oppløsning opp til 4K skal fungere fint. 4K 60fps vet jeg ikke om er støttet riktignok enda.

Lenke til kommentar

Fungerer fint uten hakking for meg på 4k 60fps :D

 

Virker bra her også, men bare i Chrome. IE, Safari, Opera og Firefox virker maks 1080P. Merker at viftene på skjermkortene begynner å dra på etter en har kjørt en stund (2X90X), internettlinjen har jeg mye å gå på, ser er maks oppe på 75mbit

Lenke til kommentar

Fungerer fint uten hakking for meg på 4k 60fps :D

 

Lurer på hvilken linje du sitter på, prøvde meg på vulkan-videoen men så at selv 100 Mbps-linja mi gikk i taket på 4K 60fps, holdt ikke. Prøvde å se den offline men downloaderen min støtter tydeligvis ikke 60 fps varianten ennå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...