Rune_ Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Ja, som tar maks to dager fra komplett eller lignende? Også bruker man ca 0.5-2 timer på å bygge den avhengig av hvor treg man er?
Woods Skrevet 26. mars 2015 Skrevet 26. mars 2015 Kunne ikke har postet dette litt før, slik at det faktisk hadde vært mulig å bygge PC-en før TG xD Starter ikke TG neste uke? Tenkte jeg og:DI huleste, hvor lang tid trenger du? Som regel må komponenter bestilles og sendes og mottas før man kan begynne å bygge Om du ikke bor i en gjengrodd gytte tar det maksimalt to dager. Min erfaring; neste dag. Bygge maskinen tar heller ikke lang tid, meen jeg forstår hva du mener.
samobil Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Synes det er litt pussig å velge hodetelefoner til 2000 kroner når det ellers blir nevnt at man forsøker å spare litt penger. Man MÅ ikke ha noe mer avanserte hodetelefoner enn 4-500kroner, så kan man bruke de siste 1500 på andre komponenter. Kanskje en ekstra SSD? Kanskje en bedre skjerm? Kanskje selve TG-billetten? Helt enig, har et par med hyperx cloud 2 og de funker utmerket. De er ikke ikke helt nede på 500kr's prispunktet, men nå er også audio en ganske viktig del av en god spillopplevelse. Å bruke noe mer på et bra lydsystem er helt greit og anbefalt hvis man har adleningen, men hvis man skal bruke minst mulig finnes det bedre anbefalninger enn G4ME serien
Silhouettes Skrevet 28. mars 2015 Skrevet 28. mars 2015 Skulle ønske dere oppga totalprisen på denne pakka, for den så meget spennende ut! Ellers fin artikkel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå