klomp1 Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 Hei Vurderer å selge pc'n min, men kommer litt an på hva den er verdt på bruktmarkedet. Den er egentlig litt overkill til mitt bruk, og jeg får brukt den mindre og mindre.. Kabinett: Corsair Obsidian 800D HK: ASUS MAXIMUS VII HERO, Socket-1150 CPU: i7-4790K, med Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Kjøler RAM: Corsair Vengeance Pro DDR3 2400MHz 16GB GPU: 2x GTX980 i SLI (Asus strix) PSU: EVGA SuperNOVA 850 G2 SSD: Systemdisk 128 gb (lagringsdisken på 2TB HDD beholder jeg). Husker ikke merket på SSD'n i farta.. Scorer ca 19000 i 3dmark sin firestrke test Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Relativt nye deler, så ville skrellet av 30% og lagt den ut, så satt ned prisen hvis ingen er interessert. Ganske overkill selve pc'en, 2x GTX980 er det ikke sikkert mange vil betale for, kan være verdt å vurdere å selge ene skjermkortet separat? Endret 24. mars 2015 av Sampson Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 Relativt nye deler, så ville skrellet av 30% og lagt den ut, så satt ned prisen hvis ingen er interessert. Ganske overkill selve pc'en, 2x GTX980 er det ikke sikkert mange vil betale for, kan være verdt å vurdere å selge ene skjermkortet separat? 30% ned var jo ikke så ille - kanskje jeg må prøve det da Ikke så dumt å dele opp skjermkortene kanskje.. Tusen takk Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 Synes du kan godt dele opp skjermkortene og selge dem hver for seg, ikke nødvendig å skrelle av 30 % når de er såpass nye. Går greit å selge dem til 4500 kr per stk synes jeg. Resterende av oppsette kan du prøve med - 30 % av ny pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå