Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

a2 teori prøve tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok teoriprøva på A2 sommeren 2013. Den var egentlig ganske lett, så lenge du har lest et par ganger i boka, og tatt prøvene på teoritentamen.no. Det som var enda lettere, var selve oppkjøringa.

har lest boken en gang nøye, og skummet igjennom, gått litt fram og tilbake. har tatt prøver på teoritentamen nå over 30 ganger og over 5 ganger på prove.no + har tatt en del veiskilt prøver. stryker ikke en eneste gang, så satser på at dette her kommer til å gå bra. møte opp på slependen trafikkstasjon imorgen klokken 08.00 :D

Lenke til kommentar

Jeg tok teoriprøve på klasse A (tung) i fjor sommer og jeg fikk en feil. Dog brukte jeg bare 8 minutter på prøven og når jeg gikk for å få fasiten om jeg hadde bestått så viste jeg med en gang at jeg hadde klart det. Mye av det er såpass logisk at det burde vert unødvendig å skrive det i en bok.

 

Som feks.

Spørsmål: Du skal til venstre på forkjørsveien og bilen som kommer fra din venstre side blinker til høyre og skal inn den veien du kjører ut. Hva bør du være obs på i dette tillfellet?

 

Alternativ 1: Bilen kan ta fyr og sprenge til helvete slik at du må skynte deg å komme deg bort i en fei?

 

Alternativ 2: Du må forvisse deg om at bilen setter ned farten og gjør tydelig tegn på og svinge før du kjører ut?

 

Alternativ 3: Det hele er bare en illusjon. Det er ingen bil som kommer fra venstre. Oppsøk lege! ?

 

___________

 

 

Litt overdrevet så klart men noen av spørsmåelene er stilt på en såpass fjern måte at svarer man feil her så kan man like godt ta frem tråsykkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...