Gå til innhold

CL: Monaco - Arsenal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har ikke vært i nærheten av mål iløpet av 10 minutt...

Er forøvrig enig i at Welbeck ikke burde startet. Vi bør ha en som blør Arsenalblod, og jeg føler ikke Welbeck er en som kan gi 110% i en slik viktig kamp.

Endret av Adrax
Skrevet

Er forøvrig enig i at Welbeck ikke burde startet. Vi bør ha en som blør Arsenalblod, og jeg føler ikke Welbeck er en som kan gi 110% i en slik viktig kamp.

Tror ikke det er innsatsen til Welbeck du bør utsette han på, men heller end-produktet som ving. Alt for dårlig i det oppbyggende spillet til å spille ving i Arsenal.

Skrevet

Tror ikke det er innsatsen til Welbeck du bør utsette han på, men heller end-produktet som ving. Alt for dårlig i det oppbyggende spillet til å spille ving i Arsenal.

Ja dèt og forsåvidt. Han er ikke spesielt god, verken som ving eller spiss. Enda mye og bevise.

Skrevet

Altså, er det Monaco som er god? Eller Arsenal som er dårlig?

Monaco er gode. Bare se på det tekniske spillet og def kollektive samarbeidet. Flinke til å snu spillet kjapt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...