Gå til innhold

Ny PC. Lydproblem!?!


Hoddie

Anbefalte innlegg

Hey.



Det har seg slik at nå har jeg netopp kjøpt ny stasjonær pc, etter en stund med bærbar gaming pc.. Etter jeg installerte alle drivere og alt på topp, skulle jeg teste gaming headsettet, av typen steelseries siberia v2.(uten USB). Jeg ble skikkelig missfornøyd. Jeg plugget i jacken på frontpanel utgangen, der var lyden skikkelig rar, føltes ut som om jeg var under vann, null bass, bare diskant og "flat "lyd. Testet så den bakre utgangen, der var lyden ganske grei, men veldig veldig lav.. Får ikke til å skru opp volumet til behagelig kvalitet iht spill og musikk. Jeg har fundert i timesvis på testing av drivere, programvare etc. og har rett og slett ikke funnet ut av problemet mitt.



Derfor nå, har jeg den store mulighet og spørre her, om det faktisk er noen som har vært bort i lignende problem som jeg har nå, og faktisk har funne en "årsak" til problemet. Skulle jo ikke være så dårlig lyd fra et relativt nytt hovudkort.



Mitt hovedkort : Asrock H97 anniversary


post-376056-0-73341300-1426442852_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er helt inn i. :)

 

Men, uansett. Problemet mitt skal nå bli nøytralisert håper jeg. Har nå bestilt et lydkort som skal eliminere probleme.

 

Men synd at det ikke skal fungere uansett , litt leit.

Endret av Benzern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...