Gå til innhold

Promotering og reklame


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tok dette opp først i private forumhenvendelser brukerkonto-assistanse delen, men en uke har gått og ingen svar er blitt gitt - samt nesten ingen har sett det av moderatorene, så jeg tenkte jeg kunne spørre det litt her også.

 

Jeg er i hovedsak litt uklar på hva reglementet er rundt promotering av stevner som skjer på offentlig arena? Jeg har tidligere brukt kontoen min her til å promotere spillstevner som er åpne for alle uten problemer, og nå er jeg i en annen jobbsammenheng der jeg lurer på hvorvidt vår arbeidsplass kan lage en konto her og promotere sine arrangementer som også er åpne for allmenheten?

 

Jeg har full forståelse for at vi ikke ønsker at diskusjon.no skal bli en plass hvor store aktører reklamerer for sine stevner, og jeg lurer bare litt på hvor grensen går?

 

Kan jeg som privatperson poste om ting? "Her blir det debatt om X og Y, kom alle kom en"? Kan vår arbeidsplass lage en konto og poste "Her blir det debatt om X og Y, kom alle kom en"?

 

Ut ifra regelverket, så forstod vi det såpass at aktøren/arbeidsplassen/firmaet ikke kunne poste om ikke det var som ett svar på noe som noen andre hadde postet. Men jeg var ikke helt sikker på om jeg som privatperson kunne gjøre det samme?

 

Om det er noen moderatorer som ser denne posten, og føler dette er feil plass å ta dette opp på, så kan de også svare på henvendelsen jeg gjorde i brukerkonto-assistanse delen av tilbakemeldinger forumet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...