Gå til innhold

[Løst] Boxer som ikkje gnager på lår?


Anbefalte innlegg

Har lenge slitt med boxere som ikkje "holder" seg der de skal være, de går opp mot kjønnsdeler (blir sende ut som ein truse (nesten) og etter kvart får eg gnagsår på innside lår. Enormt plagsomt, dette skjer som oftest når eg er aktiv (gjør noe anna enn å gå, ofte skjer det når eg går også for den saks skyld).

OM det ikkje gir gnagsår sitter det seg fast i hår (ikkje spør meg hvordan) og det lugger noe ******

Det eg lurer på er om det eksisterer noe undertøy som sitter bedre enn vanlig tradisjonelle mannlige boxerne, som gjerne er litt lengre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, det er nok lårene som gnisser mot hverandre, ikke bokseren som gir deg gnagsår!

Men, kjenner veldig godt til problemet selv, og når jeg trener bruker jeg alltid undershorts, som oftest en http://store.nike.com/us/en_us/pd/6-pro-combat-hypercool-compression-knlg-shorts/pid-1569666/pgid-10300848

Prøvde å gå uten undertøy ein stund for å bekrefte det (ettesom eg tenkte at det kunne være "the case") men problemet er ganske enkelt at boxeren sklir opp mot låret og det blir mye bevegelighet når eg går, som gjør at eg får sår, gnagsår. Boxeren "gnager" på lårene.

 

Har kun problemene når eg kjenner at bokseren går opp, og må dra den ned. Undershortsen, skal den brukes under undertøy eller bytter man ut undertøyet med ein slik ein?

Lenke til kommentar

Gå ned i vekt.

Rett og slett respektløst.

Hva søren trur du eg prøver på?

 

Ser at du ikke tenker spessielt langt og slike respektløse kommentarer kan du spare deg selv for.

Når det er sagt er eg bare noen par kilo over det eg skal være, så tvilsomt at det er på grunn av vekt.

 

 

Jeg bruker den uten undertøy.

Takker for svarene :)

 

Franske Eminence er utmerket, dog vet ikke om dere får tak i det i Norge.

Takker :)

Lenke til kommentar

Sjekk ut sportsmerker som lager undertøy med lengre ben. Selv er jeg stor fan av Under Armour. Det normale er da ben på 6" (rekker deg til midten av låret), og 9" (nesten kneet). Liker godt 6" selv, og har aldri hatt problemer med at disse dras opp.

Har dog hatt det på div. Bjørn Borg boksere for eksempel med kortere ben.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...