Gå til innhold

[Løst] Fått virus på youtube, slo seg av og fikk svart skjerm med tekst


Anbefalte innlegg

Hei

I stad så fikk jeg virus når jeg var på youtube. Jeg klikte på kanalen til en kjent youtuber "ComedyShortsGamer". I det jeg klikket kanalen, så skrudde pc-en min seg av, og det kom opp en svart skjerm med noe skrift greier. Jeg har fått virus før, men da var det min egen feil. Nå var jeg jo på en sikker side, som youtube. Blir vell pc forbud i en uke, når pappa tror jeg har vært inne på noe tull, og påført nettverket vårt virus igjen. fibernett folka hindret meg i å få virus forrige gang, og sikkert denne gangen å. Sist det endte så kom det en IT fyr, og sjekket gjennom pc-en min mens jeg var på skolen, uten forvarsel fra pappa. Jeg orker ikke at pappa skal vite om alt det jeg har på pc-en igjen.

Hva burde jeg gjør?

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva var denne svarte skriften?

Høyst tvilsomt at du fikk virus av det, antagelig "klikket" PC`n og slo seg av. Det kan skje alle pc`r, ingenting unormalt det.

 

 

CAPS-LOCK I TITTEL ER FORRESTEN VELDIG PLAGSOMT, DET ER GENERELLT SETT PLAGSOMT Å LESE TEKST SKREVET MED BARE STORE BOKSTAVER, IKKE SANT? ENDRET DERFOR FRA STORE TIL små BOKSTAVER. STORE BOKSTAVER BLIR OPPFATTET SOM ROPING.

Lenke til kommentar

Når en klikker på kanalen, så vil en av videoene automatisk starte å spille. Jeg kan tenke meg at det er faktoren til at datamaskinen slo seg av. Det er ikke virus på youtube. Men det må foreligge en feil på datamaskinen din som gjorde at den slo seg av.

Det kan en ofte lese utifra feilmeldingen du fikk.

 

Du kan finne igjen feilmeldingen ved å skrive inn pålitelighetslogg i søkefeiltet i windows 8/7. Der inne kan du trykke på dagens dato, og se hvilke feilmeldinger datamaskinen har generert. Med den feilmeldingen kan vi kanskje hjelpe deg litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...