NoisyPepper Skrevet 23. februar 2015 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg lastet ned en zip-mappe, pakket den ut med Winrar, og når jeg forsøkte å kopiere filene i mappen over til en flyttbar disk, et SD-kort, ble jeg fortalt at disken er skrivebeskyttet. Hvordan løser jeg dette? Jeg har forsøkt begge ganger med "LOCK"-bryteren på kortet skjøvet opp og ned. Er det normalt at filene vises med VLC media player-ikon? I bildet til venstre er "pcin" og "pcout" filene jeg skal kopiere over. Endret 23. februar 2015 av Tacanacy
geir__hk Skrevet 24. februar 2015 Skrevet 24. februar 2015 Husker du hvordan du satte opp filassosiasjonene ved installering av VLC? Er SD-kortet ditt formattert med ExFat?
NoisyPepper Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 Husker du hvordan du satte opp filassosiasjonene ved installering av VLC? Er SD-kortet ditt formattert med ExFat? Nei, jeg husker ikke installasjonen. Jeg løste det med SD-kortet. Jeg måtte bare skyve "LOCK"-bryteren opp og ned et par ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå