mobilen.no Skrevet 21. februar 2015 Skrevet 21. februar 2015 Noen av spesialfunksjonene i James Bonds mobiler er nærmest blitt standard, men slett ikke alle.De spektakulære James Bond-mobilene
Tenkom_InnleggNO Skrevet 21. februar 2015 Skrevet 21. februar 2015 Dere glemte p800 i die another day! 1
Nabbster Skrevet 21. februar 2015 Skrevet 21. februar 2015 "Nå er det et drøyt halvår til «Spectrum» kommer på kino" *Hint hint* Spectre Bra artikkel, blir spennende å se hva de nye filmen bringer. 2
MDCCLXXVI Skrevet 22. februar 2015 Skrevet 22. februar 2015 Eg savne sony ericsson. Nokon andre? Nei.
thklinge Skrevet 22. februar 2015 Skrevet 22. februar 2015 Blir neppe noe action med smartmobiler i den nye filmen. James Bond er jo drept for lenge siden. Nå kjører han (en politisk ukorrekt) Aston Martin i 3 minutter før han resten av filmen humper rundt i noe grønt hybrid eller hydrogen-tull, han sutrer over tapt kjærlighet og bruker ingen gadgets. De siste filmene har vært generisk action og har ingenting med det som gjør Bond god å gjøre. Ingen skjørtejeger, ingen kjappe replikker, ingen gadgets, ingen sjel. Rest in peace Mr. Bond. 4
rbr Skrevet 23. februar 2015 Skrevet 23. februar 2015 Eg savne sony ericsson. Nokon andre? Nei. jo. hatt flere ericsson og sony ericsson mobiler.var gode telefoner i mine øyne
Anbefalte innlegg