Gå til innhold

[Løst] Logitech G930 usb problem


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har får ikke så lenge siden kjøpt meg ny G930 igjen, etter jeg ødela min gamle. Jeg har i tillegg også bygd ny PC.

 

Det er noe rart med USB dongelen når jeg kobler den på min nye PC, headsettet reconnecter i ett sett, mister signal osv. USB dongelen ser også ut til å ikke tåle alle USB portene på PC'n. Jeg har iallefall funnet ut at min nye PC ikke går overens med USB dongelen, men det gjør min kompis sin PC, da den funger helt fint på hannes PC.

 

Har dere kanskje noe info som kan hjelpe meg? Orker ikke å reinstallere hele w8 på nytt.

Jeg har nytlig installert usb 3.0/3.1 driverne, uten noe bedre resultat.

Har også ellers avinstallert G930 driverne, og prøvd alle usb portene uten noe nytte.

 

PC specs:

Intel Core i7 4790K 4,0GHz (Klokket til 4.7)

EVGA GeForce GTX980 SC ACX 2.0 4GB

MSI Z97 MPOWER MAX AC

Corsair Vengeance Pro Red 16GB 2400MHz

Corsair HX1000i 1000W

Samsung 840 EVO Series 500GB (850 evo vakke på lager når jeg bestilte)

Endret av Dynastiyo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel har ingen løsning til deg, bare et spørsmål. Mister du nettet når dongelen detter ut? Regner med at du bruker trådløs. En kompis av meg brukte før G930 og han datt ut hele tiden. Da var det antagelig forstyrrelser mellom frekvensen på dongelen og på nettet hans. Han ga opp og kjøpte den versjonen med kabel istedenfor, har funka fint etter det. Så om du har trådløs nett prøv og bytt kanal på nettet.

Lenke til kommentar

Vel har ingen løsning til deg, bare et spørsmål. Mister du nettet når dongelen detter ut? Regner med at du bruker trådløs. En kompis av meg brukte før G930 og han datt ut hele tiden. Da var det antagelig forstyrrelser mellom frekvensen på dongelen og på nettet hans. Han ga opp og kjøpte den versjonen med kabel istedenfor, har funka fint etter det. Så om du har trådløs nett prøv og bytt kanal på nettet.

Takk for svar! Jeg bruker ikke trådløs nei. Jeg har vært oppe siden kl 10 å jobbet med problemet, ser ut at jeg har fått fremskritt. Jeg har nå avinstallert Logitech Gaming Software og driveren Windows installerer, i tillegg fjernet alle LGS filene i system32/driver. Jeg har nå brukt headsettet å hørt på musikk nå i 20 min uten noe brudd. Blir spent å se hva som skjer når jeg installerer logitech programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...