Gå til innhold

Månedens spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her... Savner informasjon om hvorfor det tar tid. Håper det er mulig å få ut bedre info om månedens spill i fremtiden. Det er en viktig faktor for å overbevise potensielle kjøpere om å ta et abonement på extra, og var det som overbeviste meg. En liten artikkel i begynnelsen av hver måned om hva som er månedens spill, og når det blir tilgjengelig hadde vært fint...

 

Er for øvrig veldig fornøyd med tilbudet månedens spill, spesielt FarCry 3 og Among the Sleep.

 

-ED-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har slått av fornying av abonementet i påvente av informasjon om hva som skjer. Det som overbeviste meg om å ta abonement var nettopp månedens spill, og om dette blir borte synes jeg ikke det er nok "extra" innhold til at jeg vil betale for det.

 

Jeg er svært skuffet over at vi ikke får noe respons på denne tråden. Selv en melding om at det er problemer med å få på plass månedens spill ville vært bedre en ingen info...

 

 

-Espen D-

 

 

EDIT: Har sendt en mail til fagredaktør med spørsmål om hvorfor vi ikke får noen informasjon... Har bedt om svar i denne tråden.

Endret av Nazgarot
Lenke til kommentar

Det begynner å bli svært useriøst av Gamer.no / Tek eller hva enn det er for tiden... Å ikke gi et enkelt svar når det har gått 10 dager er latterlig. Bare en "vi sjekker opp i saken med de ansvarlige" hadde vært fint - men her er det stillheten som råder.

Hei,

 

Beklager sent svar.

 

Vi har dessverre måttet avvikle spillnøklene. Du kan lese mer om dette i denne artikkelen:

 

http://www.gamer.no/artikler/vi-slutter-a-gi-spillnokler-til-ekstra-medlemmer/167806

Endret av Arodem
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det begynner å bli svært useriøst av Gamer.no / Tek eller hva enn det er for tiden... Å ikke gi et enkelt svar når det har gått 10 dager er latterlig. Bare en "vi sjekker opp i saken med de ansvarlige" hadde vært fint - men her er det stillheten som råder.

Hei. Vi har dessverre måttet avvikle spillnøklene. Du kan lese mer om dette i denne artikkelen:

 

http://www.gamer.no/artikler/vi-slutter-a-gi-spillnokler-til-ekstra-medlemmer/167806

 

Hei.

Den saken hadde jeg gått glipp av ja...

 

Takk for info iallefall.

Lenke til kommentar

Du gikk glipp av den fordi den er postet nettopp, etter alle purringene...

 

Isolert sett gjør det ikke noe at spillnøklene reduseres eller forsvinner, men det må jo gjøres på riktig måte, og annonseres FØR de tas vekk, og lenge etter. Her er det noe som skurrer.

 

Vi har tross alt allerede *betalt* for en tjeneste i februar måned der vi også skal ha et spill. At vi ikke får noe spill i mars er greit det, siden vi tross alt ennå har mulighet til å kansellere medlemsskapet.

 

Enten får dere refundere månedsavgiften for februar, eller tilby oss et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...