Gå til innhold

Blå Cherry MX for gaming?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha meg mekanisk tastatur, etter at mitt corsair k70 med brune brytere døde på mystisk vis. Det var innenfor åpent kjøp perioden, så jeg returnerer og får igjen pengene.

 

Jeg har altså prøvd brune brytere, jeg synes de var bra, men følte ikke at de passet helt.

Jeg tror jeg liker lyden blå brytere lager, og hører at flere bruker dem i gaming og er meget fornøyd. Er det noen av dere som gamer med blå brytere per idag, og kan gi meg litt info om hva du/dere synes om de blå bryterne i gaming og skriving, og gjerne sammenligne med deres erfaring med de andre fargene?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man må ha litt av noen puselanker om brune er for harde å skrive med. :p Røde syntes jeg var alt for bløte. Lite tilfredsstillende å skrive med.

 

Det vil nok kreve litt tilvenning, men ser ikke hvorfor blå ikke skulle gå greit å spille med. Krever nok bare litt mer kraft med fingern om du skal spamme noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var ikke det at jeg syntes de var for harde. De var gode å spille med også, og jeg hadde nok beholdt dem om tastaturet ikke hadde dødd. de var gode å skrive med(deilig rett og slett), men følte at den taktile bumpen var så liten at den ble litt plagsom i fps spill der jeg bruker en knapp ofte og mye, men altså jeg hadde overlevd. Ser derfor på blå, da jeg likte lyden, og de skal ha en bedre taktil tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mx red, og har nå mx blue. Liker blue veldig godt, og blir ikke plaget av feedbacken i spill. Eneste problemet med det er støyen ifra det. Ikke at det plager meg så veldig mye, men kan gå utover den stakkars samboeren min :p

Spiller du noe fps med det? Synes du trykket på nedpresset er bra? :) Hvordan synes du blå er compared til red?

Lenke til kommentar

 

Jeg har hatt mx red, og har nå mx blue. Liker blue veldig godt, og blir ikke plaget av feedbacken i spill. Eneste problemet med det er støyen ifra det. Ikke at det plager meg så veldig mye, men kan gå utover den stakkars samboeren min :p

Spiller du noe fps med det? Synes du trykket på nedpresset er bra? :) Hvordan synes du blå er compared til red?

 

Jeg likte ikke red da det ikke ga noen feedback i det hele tatt. Jada, spiller fps som CS:GO, insergency osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...