Gå til innhold

2XU-tights størrelser?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan 2XU tights er i størrelsene? Og er det mulig å få dem i store størrelser? Hvor får jeg kjøpt det i såfall?

 

Har så lyst på sånne og syns de er så fine! Men har ikke turt å prøve å kjøpe, for jeg er redd de ikke finnes i stor nok størrelse til meg... Bruker vanligvis ca. str 48 i bukser, er 174cm og ca 120kg.

 

Takk for tips...

post-274032-49147_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som du er akkurat på grensa. Den største størrelsen er fra 105-115 kg ser det ut som. Kjøp et sted hvor de har returrett hvis den ikke passer :) Har titta litt rundt og ser ut som det kan være vanskelig å få tak i den størrelsen på denne buksa. Ser at Zalando har thermal-thightsen i xxl, men denne er beregnet på utebruk.

Lenke til kommentar

Det virker som du er akkurat på grensa. Den største størrelsen er fra 105-115 kg ser det ut som. Kjøp et sted hvor de har returrett hvis den ikke passer :) Har titta litt rundt og ser ut som det kan være vanskelig å få tak i den størrelsen på denne buksa. Ser at Zalando har thermal-thightsen i xxl, men denne er beregnet på utebruk.

Jeg har kraftige lår og rompe, men thightsen er vel strechy, så det bør vel gå med xxl? Noen som vet om andre butikker/nettbutikker som selger dem, som kanskje har bedre utvalg i store størrelser?

Jeg veit ikke hva som er forskjell på termal-thights og andre... Men de jeg har lyst på er sånne som alle jenter går med om dagen...

Lenke til kommentar

Hadde kanskje bare vært lettere å gå for herremodellen i XL? Vet ikke om det er noe stor forskjell på konstruksjon av herre- og dametights, men XXL i damemodellen er usedvanlig vanskelig å oppdrive. Ingen av de alternative modellen (de med rosa/svart/grønne print) blir ikke levert i noe større enn XL til damer. Kanskje ikke så rart at det ikke blir produsert så mye av dem, da det er hovedsakelig jenter på 14 år som veier 30kg som bruker dem.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Hadde kanskje bare vært lettere å gå for herremodellen i XL? Vet ikke om det er noe stor forskjell på konstruksjon av herre- og dametights, men XXL i damemodellen er usedvanlig vanskelig å oppdrive. Ingen av de alternative modellen (de med rosa/svart/grønne print) blir ikke levert i noe større enn XL til damer. Kanskje ikke så rart at det ikke blir produsert så mye av dem, da det er hovedsakelig jenter på 14 år som veier 30kg som bruker dem.

 

Jeg ville ikke ha kjøpt en herremodell da disse har eget rom foran til "utstyret". Vil ikke se bra ut på ei jente.

Lenke til kommentar

Hadde kanskje bare vært lettere å gå for herremodellen i XL? Vet ikke om det er noe stor forskjell på konstruksjon av herre- og dametights, men XXL i damemodellen er usedvanlig vanskelig å oppdrive. Ingen av de alternative modellen (de med rosa/svart/grønne print) blir ikke levert i noe større enn XL til damer. Kanskje ikke så rart at det ikke blir produsert så mye av dem, da det er hovedsakelig jenter på 14 år som veier 30kg som bruker dem.

Er så lei av at det skal være så vanskelig å få tak i kule moteklær som passer når man er litt større enn gjennomsnittet! Hvorfor skal klær som er inn være forbeholdt tynne jenter?

Lenke til kommentar

]

Er så lei av at det skal være så vanskelig å få tak i kule moteklær som passer når man er litt større enn gjennomsnittet! Hvorfor skal klær som er inn være forbeholdt tynne jenter?

kan du ikke skrive en mail til xxl og spørre om de kan ta inn tightsen i større størrelse?
Lenke til kommentar

 

Hadde kanskje bare vært lettere å gå for herremodellen i XL? Vet ikke om det er noe stor forskjell på konstruksjon av herre- og dametights, men XXL i damemodellen er usedvanlig vanskelig å oppdrive. Ingen av de alternative modellen (de med rosa/svart/grønne print) blir ikke levert i noe større enn XL til damer. Kanskje ikke så rart at det ikke blir produsert så mye av dem, da det er hovedsakelig jenter på 14 år som veier 30kg som bruker dem.

Er så lei av at det skal være så vanskelig å få tak i kule moteklær som passer når man er litt større enn gjennomsnittet! Hvorfor skal klær som er inn være forbeholdt tynne jenter?

 

Jeg trodde det var tights designet og ment for trening, ikke et "moteplagg"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er så lei av at det skal være så vanskelig å få tak i kule moteklær som passer når man er litt større enn gjennomsnittet! Hvorfor skal klær som er inn være forbeholdt tynne jenter?

 

Er det noe rart da? Det er jo en grunn til at de gjør det, og det er fordi de på den måten tjener mest penger. Ytterst få damer i størrelsen XXL og oppover trener, og gidder da naturlig nok ikke å bruke 1000,- på en treningstights. Da koster det for mye for dem å produsere enn ekstra størrelse, ift hva de kan tjene inn. Det er ikke forbeholdt tynne jenter, det er bare på størrelsene mellom tynn og normal de kan tjene penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hadde kanskje bare vært lettere å gå for herremodellen i XL? Vet ikke om det er noe stor forskjell på konstruksjon av herre- og dametights, men XXL i damemodellen er usedvanlig vanskelig å oppdrive. Ingen av de alternative modellen (de med rosa/svart/grønne print) blir ikke levert i noe større enn XL til damer. Kanskje ikke så rart at det ikke blir produsert så mye av dem, da det er hovedsakelig jenter på 14 år som veier 30kg som bruker dem.

Er så lei av at det skal være så vanskelig å få tak i kule moteklær som passer når man er litt større enn gjennomsnittet! Hvorfor skal klær som er inn være forbeholdt tynne jenter?

Jeg trodde det var tights designet og ment for trening, ikke et "moteplagg"?

Det er jo mange som bruker sånne tights til vanlig, altså utenom trening også... Så å si alle jentene i klassen bruker sånne på både skole og fritid! Så det må vel sies å være et moteplagg!

Lenke til kommentar

 

 

Er så lei av at det skal være så vanskelig å få tak i kule moteklær som passer når man er litt større enn gjennomsnittet! Hvorfor skal klær som er inn være forbeholdt tynne jenter?

 

Er det noe rart da? Det er jo en grunn til at de gjør det, og det er fordi de på den måten tjener mest penger. Ytterst få damer i størrelsen XXL og oppover trener, og gidder da naturlig nok ikke å bruke 1000,- på en treningstights. Da koster det for mye for dem å produsere enn ekstra størrelse, ift hva de kan tjene inn. Det er ikke forbeholdt tynne jenter, det er bare på størrelsene mellom tynn og normal de kan tjene penger.

Jeg trener ikke, og skal ikke ha sånne tights for å trene i, men jeg kunne gjerne brukt 1000 kr på en kul og god tights! Det er dessverre samme problemet med mange andre merke/moteklær... Håpløst å få tak i store størrelser! Og det er irriterende! Da virker det som produsentene og butikkene mener at moteklær skal være forbeholdt tynne folk...

Lenke til kommentar

Kan godt hende de mener det, og at det er fornuftig av dem. Er ikke spesielt god reklame for et merke hvis mangle som bruker tightsen deres ser ut som om noen glemte å si stopp når de fylte den opp. Bruker derimot slanke mennesker, som blir sett opp til klærne er jo det knallgod reklame. Så at de ikke produserer store størrelser kan være veldig bevisst. Dessverre for deg har produsentene fri vilje, så den eneste som kan gjøre noe med problemet er deg selv.

Lenke til kommentar

Kan godt hende de mener det, og at det er fornuftig av dem. Er ikke spesielt god reklame for et merke hvis mangle som bruker tightsen deres ser ut som om noen glemte å si stopp når de fylte den opp. Bruker derimot slanke mennesker, som blir sett opp til klærne er jo det knallgod reklame. Så at de ikke produserer store størrelser kan være veldig bevisst. Dessverre for deg har produsentene fri vilje, så den eneste som kan gjøre noe med problemet er deg selv.

Synd det skal være sånn! Endret av Astrix1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...