Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Felles interesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har noen felles interesser. Vi er begge glad i film, musikk, shopping og reise. Men han har flere felles interesser med eksen. De er generelt mer like enn oss, når jeg tenker meg om. Og da klarer jeg ikke å styre tankene om at de "passer bedre"..

Begge er glad i fotball, begge spiller Fifa, begge ser på action filmer, de har flere felles bekjente, de er fra samme by - og de er gode venner.

Tror dere han setter mer pris på henne pga disse tingene?

Anonymous poster hash: 92585...2f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at de har flere felles interesser enn det dere har trenger ikke bety noe som helst, det sier jo ingenting om hvordan de fungerer sammen i et parforhold.

Sliter du en del med sjalusi eller har litt dårlig selvtillit? Hvordan trives du i forholdet, og hvor gamle er dere?

Skrevet

Hun er en eks, er hun ikke?

Jo, men også hans beste venn.

Anonymous poster hash: 92585...2f7

Jojo, men det er jo en grunn til at hun er en eks og at de ikke er sammen lengre.

Skrevet

Det viktigste i et forhold er ikke hvor mange felles hobbyer man har, men hvor godt man fungerer sammen. Selv om han sikkert setter pris på å spille FIFA med henne, liker han nok bedre å være kjæresten din - det er jo tross alt deg han er sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...