haavardbj Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Mange har sikkert prøvd net send. Finne det en kommndo for å stoppe mottak av meldinger??? (beggyner å bli så jævlig irritert av alle som sender til meg på skola!)
letmein Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Ved bare "net stop messenger" i run, så starter messenger servicen ved neste reboot. Kjør "services.msc" i run, og finn servicen som heter Messenger. Stopp den og høyreklikk-properties på den. Så setter du Startup type til - Disabled.
haavardbj Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 Noen som vet om en komando som gjør at du kan sende samme mld flere ganger til samma person???
sluffy Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 trykk opp + enter mange ganger på rad funker sikkert
güner Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Lag en batch fil, hvor du limer inn kommandoen 100 ganger under hverandre.. Alltid morsomt
twiztar Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 lag en batch(.bat)-fil som inneholder følgende: :start net send brukernavn/maskinnavn melding goto start den vil da loope helt til du avbryter med CTRL-C, det kan også være kjekt å legge til @echo off på toppen av fila for å skjule selve kommandoene (blir litt mindre tekst på skjermen da)
jokki Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 net send er en slager på lan ser jeg. husker jeg var litt "pissed off" på en person så jeg sende meldinger mens han spilte, da flippa hele pc-en, og han som hadde spilt en god stund uten og save.
Bateau Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 går det ann å sende mld til en Workgroup? flere personer liksom
EspenDL Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Mange har sikkert prøvd net send. Finne det en kommndo for å stoppe mottak av meldinger??? (beggyner å bli så jævlig irritert av alle som sender til meg på skola!) Skriv: goto label :label net send \\maskinnavn Slutt å sende meld. goto label Lagre det som en bat fil. (virker alltid)
knutby Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Hva med "net send * se bak deg!" funker alltid bra på skoler:)
sluffy Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Vi har noe DOLE opplegg åp skolen, det er kjekt å sende litt meldinger med av og til, der kan du skrive hva som står øverst i vinduet også, sånn at ingen ser hvor meldingen kommer fra
Loomy Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Vi har noe DOLE opplegg åp skolen, det er kjekt å sende litt meldinger med av og til, der kan du skrive hva som står øverst i vinduet også, sånn at ingen ser hvor meldingen kommer fra Tihih, vi har det moro med det ja : Anyway... Tror du kan blokke dette ved å fjerne fil- & skriver-deling i nettverksinnstillingene. Funker nemlig ikke å sende til meg når jeg fjerner det her hjemme EDIT: Ved å fjerne dette kan det hende at andre muligheter blir fjernet i samme slengen, så...
haavardbj Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Takker alle sammen... Finnes det en komando for å fjerne navne ditt sånn at di ikke ser hvem det kommer fra..
neXon Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 finnest flere programmer som kan massesende til både brukere og arbeidsgruppe, ved bruk av "net send" kommandoen. Men å få sendt anonymt tror jeg kansje blir litt vanskelig, men skal ikke si det sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå