Gå til innhold

Bytte spill med hverandre?

Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651
Skrevet

Er det lov å annonsere om bytting av spill? Har en masse X-Box 360 spill jeg gjerne skulle byttet til noen andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651
Skrevet

Ja, ikke sant. Noen ganger betaler man 500 kroner for noe skikkelig kjedelig, men som noen andre kanskje liker.

Skrevet

Tanken er god, men jeg tror byttevirksomhet omfattes av retningslinjene for kjøp og salg, som kort fortalt går ut på at det ikke er lov: https://www.diskusjon.no/guidelines

Jeg kan forhøre meg internt for å være helt sikker, men mener disse reglene finnes blant annet fordi forumet ikke kan tilby noen sikkerhet i tilfelle uærlige bytte- eller salgspartnere.

• Liker 1
Skrevet

Husker det fantes en bytteside en gang i tiden hvor man kunne legge ut spillene man ville bytte, og spill man var interessert i, så fikk man opp "treff" som kunne være interessante.

Så la man spillet og 20-30kr i en konvolutt og sendte inn. Etter noen dager mottok man (forhåpentligvis) et spill i posten. Mulig den siden eksisterer enda, men tviler. Husker dog ikke URL

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Men kan vel gi bort spill? Har 1 spill som jeg nettopp kjøpte gjennom "Humble Square Enix Bundle 2" som jeg har fra før av.

Spillet er: Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut

Hvis noen er interessert

Endret av Petrus89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...