Hofer Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Skandalene vil ingen ende ta i toppmiljøet.Enda et Counter-Strike-lag er utestengt for kampfiksing Lenke til kommentar
Vetle blames Erlend Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 hahaha stakkars ScreaM! Først cheater en i laget og nå matchfixer resten av laget hans... Litt uflaks der gitt :< Lenke til kommentar
Rétroéclairage Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Synes synd på ScreaM. Dette er ufortjent å være en del av. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Er det en ukultur i CS:GO-miljøet? Jeg synes det er urovekkende mange saker som gjelder juks i diverse former fra det spillet Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Er det en ukultur i CS:GO-miljøet? Jeg synes det er urovekkende mange saker som gjelder juks i diverse former fra det spillet Det blir fort ukultur i alle konkurranser der du kan vinne penger Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Det var en veldig lettvint forklaring. Det er ikke til å stikke under en stol at det har vært mer grums i forbindelse med CS:GO enn andre e-sportspill i det siste Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Det var en veldig lettvint forklaring. Det er ikke til å stikke under en stol at det har vært mer grums i forbindelse med CS:GO enn andre e-sportspill i det siste FPS spill er den sjangeren det jukses mest i. Det finnes så utrolig mange cheats som er vanskelige å oppdage som macro brukere f,eks. I spill som LoL, Dota og Starcraft så kan jeg liksom ikke se for meg noen cheats de kan bruke for å få en fordel over det andre laget. Lenke til kommentar
Kimmaah Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) - Endret 16. september 2016 av Kimmaah Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Så dette på reddit og mange snakket om ScreaM som den mest uheldige progameren i Counter-Strike sin historie. Så var det noen som nevnte mousesports Cyx. Han skulle ta fly fra Frankfurt til Kina hvor hele laget skulle møtes, men rakk ikke flyet. På veien hjem fra flyplassen omkom han i en bilulykke. Kilde: http://www.sk-gaming.com/content/30205-cyx_dead_in_car_accident Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Så dette på reddit og mange snakket om ScreaM som den mest uheldige progameren i Counter-Strike sin historie. Så var det noen som nevnte mousesports Cyx. Han skulle ta fly fra Frankfurt til Kina hvor hele laget skulle møtes, men rakk ikke flyet. På veien hjem fra flyplassen omkom han i en bilulykke. Kilde: http://www.sk-gaming.com/content/30205-cyx_dead_in_car_accident Dette stemmer. En del år siden nå, men vil nok si at dette er hakket mer uheldig enn ScreaM, selv om jeg synes ScreaM har vært ganske uheldig. Lenke til kommentar
WhiteHawk123 Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Vell cs:go er et spill som det alltid har vert cheaters i og det har ikke vert store konsekvenser i cs før nå som pengepremiene har blitt større. Endelig trår valve til så det kommer nok til å flere saker en stund til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå