Gå til innhold

Bra ørepropper til pc/mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.teknikmagasinet.no/produkter/lyd-o-bilde/hodetelefoner/in-ear/audio-technica-ath-anc33is

 

De skal være bra.

 

 

Proffe in ear-hodetelefoner med aktiv støyredusering (ANC).

Ørepropper med aktiv støyredusering (ANC) som reduserer distraherende bakgrunnslyd med opptil 90 prosent og leverer samtidig den høye lydkvaliteten som Audio-Technica er kjente for. QuietPoint-teknologien består av integrerte mikrofoner som gjenkjenner forstyrrende lyder fra omgivelsene og sender ut en støyreduserende lydbølge som er 180 grader utenfor miljølydens fase. Du slipper å høre alt bråket rundt deg med andre ord! Uunnværlig i f.eks. kontorlandskap, spisesaler, kantinen eller på flyplasser.

Støyreduseringen drives av et AAA-batteri som har en batteritid på opptil 60 timer. Det går fint å bruke bare støyreduseringsfunksjonen eller å bare bruke øreproppene uten at støyreduseringen er på.

På kabelen er det montert en mikrofon med svarknapp og en analog volumkontroll. Proppene passer de fleste telefonene på markedet, f.eks. iPhone eller Samsung Galaxy S5.

Frekvensomfang 20-20000 Hz. Impedans 32 Ohm. Følsomhet 105 dB. Opptil 20 dB støyredusering. 1,3 meter kabel. Lev. inkl. flyadapter, batteri, futteral, et par skumpropper samt tre par silikonpropper (S/M/L).

Endret av CynicalDuck
Lenke til kommentar

om du ikke har 8000 tusen å avse, så har jeg noen tips... Skal du ha ørepropper umiddelbart så vil jeg anbefale http://www.prisjakt.no/product.php?p=2358530, de skal ha rikelig med bass, et godt lydbilde og har en built-in controller og alt. Hvis ikke så er philips fidelio s2 å anbefale, men siden de har en åpen design så lekker de litt lyd og man kan høre ''mer'' av menneskene rundt seg enn med andre propper. Har du litt tid og skal gå virkelig top of the line så kan jeg anbefale de jeg nå bruker selv; sony xb90ex, som jeg bestilte fra ebay. De er ikke verdens kuleste ørepropper estetisk sett, men med tanke på lyd er de det. Driverne inne i dem gjør at de er verdens sterkeste bass ørepropper og lyden overalt er helt sinnsyk. De kommer ca. på samme pris som de andre etter toll osv.

Lenke til kommentar

om du ikke har 8000 tusen å avse, så har jeg noen tips... Skal du ha ørepropper umiddelbart så vil jeg anbefale http://www.prisjakt.no/product.php?p=2358530, de skal ha rikelig med bass, et godt lydbilde og har en built-in controller og alt. Hvis ikke så er philips fidelio s2 å anbefale, men siden de har en åpen design så lekker de litt lyd og man kan høre ''mer'' av menneskene rundt seg enn med andre propper. Har du litt tid og skal gå virkelig top of the line så kan jeg anbefale de jeg nå bruker selv; sony xb90ex, som jeg bestilte fra ebay. De er ikke verdens kuleste ørepropper estetisk sett, men med tanke på lyd er de det. Driverne inne i dem gjør at de er verdens sterkeste bass ørepropper og lyden overalt er helt sinnsyk. De kommer ca. på samme pris som de andre etter toll osv.

 

Ja jeg har ikke 8000 kr så vurderer å kjøpe noe mellom 500-1000kr og ja liker å ha bra bass og lyd så skal ta en titt på dem du linket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...