Gå til innhold

Steam på Mac - får ikke startet Company of Heroes 2


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har akkurat kjøp Company og heroes 2 på steam. (jeg bruker macbook air)

Når jeg skal åpne spillet for jeg en fin feil som lyder Failed to start. (Missing executabel.)

 

Jeg har sett på youtube og googlet det for og finne en måte men disse løsningene fungererte dårlig. Dvs høyre klikke og laste ned via lokale filer.

 

Noen som har en løsning på det her, jeg har også prøvd det som står på steam support men det hjalp ikke. (restarte steam,slå av pcen. lete etter appache filene som jeg ikke finner på mac.)

 

Kan noen noe mere om dette? :)

 

Takk

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan se er ikke COH2 portet for MAC og linux enda, kun windows foreløpig.

 

Kjører du windows partisjon på mac'en?

 

Det gjør jeg ikke. For jeg hadde COH1 på steam, det gikk ikke. men jeg kunne fint laste ned coh2 så trodde ikke det var noe problem. Men da er det vel kasnkje der feilen ligger?

Lenke til kommentar

 

Så vidt jeg kan se er ikke COH2 portet for MAC og linux enda, kun windows foreløpig.

 

Kjører du windows partisjon på mac'en?

 

Det gjør jeg ikke. For jeg hadde COH1 på steam, det gikk ikke. men jeg kunne fint laste ned coh2 så trodde ikke det var noe problem. Men da er det vel kasnkje der feilen ligger?

 

 

Jeg finner kun "Mac & Linux" i fremtidige planer. Under spillets hovedside står det også kun Windows. Du kan kjøre det, men du må da kjøre windows på mac'en din, så om det blir mye styr ville jeg tatt kontakt med steam og forhørt meg.

Lenke til kommentar

 

 

Så vidt jeg kan se er ikke COH2 portet for MAC og linux enda, kun windows foreløpig.

 

Kjører du windows partisjon på mac'en?

 

Det gjør jeg ikke. For jeg hadde COH1 på steam, det gikk ikke. men jeg kunne fint laste ned coh2 så trodde ikke det var noe problem. Men da er det vel kasnkje der feilen ligger?

 

 

Jeg finner kun "Mac & Linux" i fremtidige planer. Under spillets hovedside står det også kun Windows. Du kan kjøre det, men du må da kjøre windows på mac'en din, så om det blir mye styr ville jeg tatt kontakt med steam og forhørt meg.

 

 

Hvordan kan jeg kjøre windows på mac? Har du noe guide eller er dette veldig komplisert? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...