Gå til innhold

Januarlys!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser kamera tegner skarpt, men det var nok lyset baki der som var bildet. Ikke lett å isolere bebyggelse og ren natur fra der du står. Pipen midt i nede gjorde litt beslag på oppmerksomheten bildemessig :)

 

Takker, Øyvind! :)

Ja, det er lyset i syningom som er opplevelsen her.. ;)

Lenke til kommentar

Se her har skylaget ramma inn det flotte lyset på fjella i bakgrunnen.

Flott sett og tatt med brukbar dybdeskarphet.

Jeg er også inne på et enda mer panoramaformat der du kutter rett under det mørkeste i skya i høyrekanten eller kanskje t.o.m. så mye at bare det mørke blir liggende igjen som nesten en trekant øverst i venstre kanten.

Mange muligheter her.

Heldig du som har slike motiver i nærmiljøet.

Her er ikke mye å hente med bare gamle bygårder fra begynnelsen av nittenhundretallet eller kanskje t.o.m. slutten av attenhundretallet på motsatt side av gata.

 

Roar

Lenke til kommentar

Se her har skylaget ramma inn det flotte lyset på fjella i bakgrunnen.

Flott sett og tatt med brukbar dybdeskarphet.

Jeg er også inne på et enda mer panoramaformat der du kutter rett under det mørkeste i skya i høyrekanten eller kanskje t.o.m. så mye at bare det mørke blir liggende igjen som nesten en trekant øverst i venstre kanten.

Mange muligheter her.

Heldig du som har slike motiver i nærmiljøet.

Her er ikke mye å hente med bare gamle bygårder fra begynnelsen av nittenhundretallet eller kanskje t.o.m. slutten av attenhundretallet på motsatt side av gata.

 

Roar

 

Takker, Roar! :)

Ser flere beskjæringsmuligheter, ja! ;)

Mht. motiver, så har vi nok av natur her, men tror nok du finner vel så mange motiver blant bygårdene.... Selv så har jeg interesse av detaljene på/i slike gamle bygninger...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...