Gå til innhold

Super PC, rundt 20k!


Anbefalte innlegg

Altså, corsair PRO brikker er strengt tatt sinnsykt overkill..

... Så kom med ett annet forslag da...

 

Jeg skal ha en PC som jeg ikke trengs å byttes ut neste måned oxo da vettu. Dessuten har jeg hørt av tha mastah (Snekker`n) at man MINST trenger PC4*00 til P4

Det er helt sant det.. men PRo da.. skal du med det da? kjøp uten pro bare du.

take a hint :roll:

 

Btw, corsair er dyrt fra før, kanskje vurdere et annet merke? merker lite på timings med P4 uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo??

 

Typen spør etter ALTERNATIVER til den "dyre" Corsair rammen, men får bare gjentakende svar om at han må kjøpe andre merker.

 

Og en ting Forskjellen på vanlig 4000 ram og Pro rammen er 200,-kroner på en gb. Når ble 200 kroner noe å spare på?

 

Poenget er at man like gjerne kan kjøpe mer enn man trenger istedenfor å irritere seg over det senere at man kjøpte for lite, det være seg mhz eller mb

Lenke til kommentar

Systemdisk: f.eks:Du kjøper do hardisker, en raptor med 10'000rpm på 36 Gb og en vanlig på ca.100-200(avhengig av hvor mye lagringsplass du trenger).

 

Så installerer du Windows/linux og alle programmer på raptor-disken og bruker den andre som lagringsdisk, til å lagre filmer,filer, musikk og det du ellers vil.

 

Da jobber systemet en del raskere med den raptordisken, programmene kjører fortere osv. osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...