Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverkshastighet


Anbefalte innlegg

Hei, vi har fått et nytt modem i huset, før så hadde vi noe gammelt Zyxel greie, nå fikk vi ett nytt fra Telenor (også Zyxel). før så hadde vi 500kb, men nå har vi bare 300kb. vet det er veldig lite, men Telenor er jo så greie som ikke vill forbedre noe i denne bygda, så vi må ta til takke med det :/ men jeg vill fremdeles ha den hastigheten som vi hadde før, og sidne vi fikk en ny boks, så burde ikke det være forbedret nå en før? men det har jo bare blitt værre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, vi har fått et nytt modem i huset, før så hadde vi noe gammelt Zyxel greie, nå fikk vi ett nytt fra Telenor (også Zyxel). før så hadde vi 500kb, men nå har vi bare 300kb. vet det er veldig lite, men Telenor er jo så greie som ikke vill forbedre noe i denne bygda, så vi må ta til takke med det :/ men jeg vill fremdeles ha den hastigheten som vi hadde før, og sidne vi fikk en ny boks, så burde ikke det være forbedret nå en før? men det har jo bare blitt værre.

Hvordan har du målt farten?

Har samme problem her, vi har også en Zyxel, men med litt bedre fart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei, vi har fått et nytt modem i huset, før så hadde vi noe gammelt Zyxel greie, nå fikk vi ett nytt fra Telenor (også Zyxel). før så hadde vi 500kb, men nå har vi bare 300kb. vet det er veldig lite, men Telenor er jo så greie som ikke vill forbedre noe i denne bygda, så vi må ta til takke med det :/ men jeg vill fremdeles ha den hastigheten som vi hadde før, og sidne vi fikk en ny boks, så burde ikke det være forbedret nå en før? men det har jo bare blitt værre.

Hvordan har du målt farten?

Har samme problem her, vi har også en Zyxel, men med litt bedre fart.

 

Network speed test appen på Windows 8.1 også ser jeg også når jeg laster ned fra steam at det ikke er like raskt som før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...