Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av en jeg ikke vet hvem er


Anbefalte innlegg

Dette er veldig dumt. Jeg så en fyr juni 2014 som jeg ikke kan glemme.. det er veldig rart. Han var blond og hadde grønne øyne. Jeg var i byen med noen venner da jeg ser han med en annen fyr. Når blikkene våre møtes, så var det som om alt stoppet. Vi hadde øyekontakt i ca.5 min. Jeg håpet på at han skulle komme å hilse, men noen venner av meg hadde hastverk så jeg måtte gå. Jeg så han igjen senere samme dag vi hadde øyekontakt igjen.. men det var alt! Jeg har aldri følt noe lignende..

 

Jeg håpet på å se han igjen, men det skjedde ikke. Nå er jeg betatt av en fyr Jeg aldri har snakket med eller vet hvem er!

 

Jeg prøver å komme meg videre, se på andre gutter osv. men det funker ikke. Jeg håper vel innerst inne at jeg møter på han igjen. (så innbilsk har jeg blitt)!

 

Har noe lignedenne skjedd med noen her?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Dette er helt vanlig. Men husk på at du ikke vet hvem han egentlig er, hva om han er en seriemorder som så på deg som sitt neste offer? Men fra spøk til revolver, dette skjedde noen ganger da jeg vokste opp og var i puberteten, men se bare på det som ett fint lite møte, og vær glad for at du kan tenke tilbake på det som en hyggelig opplevelse.

Lenke til kommentar

Mennesker er utstyrt slik at øyekontakt utløser forelskelsesfølelse.

 

Har også hatt en lignende episode med laaang øyekontakt. Ble kjent med fyren, vi holdt på en stund, men han var for rar. Det slo meg i ettertid at det at han holdt blikket så lenge den første gangen, nok hadde sammenheng med at han var en raring.

 

Synes ikke helt det høres normalt ut med så lange blikk. Men det var kanskje ikke sammenhengende for detes del?

 

Anonymous poster hash: 53b6e...b56

Lenke til kommentar

TS her

 

Det er fint å se at jeg ikke er alene om slike følelser og at det er normalt. Trodde jeg hadde vokst fra det, men slik er det vel ikke. setter pris på svarene deres. Jeg har ikke annet valg enn å se på dette som en fine opplevelse :) Men slike øyeblikk er fine, triste er vel når man ikke utvikler det og ser hva som kunne skjedd.. men jaja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...