Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog Impreza 2.0R


Takkformeg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Snasen bil!

Merker bra forskjell med nye harde foringer overalt ihvertfall, det er en bra investering uansett hva slags bil man har syntes jeg :)

Stålomspunnede slanger er vel ikke hverken BT eller folk på EU kontroll spesielt glade i, men sålenge de er i bra stand så er det jo ingen fare.

Endret av daruu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Nice :)

Hva koster en slik diff?

De delene du har bestilt, har de deler til eldre outbacker også? Eller er det mest impreza og wrx man får kjøpt stash til? :p

 

Er selv Subaru mekaniker, men lite modding å bestilling av deler utenom originale deler. Så kan egentlig lite om markedet utenom Subaru originale deler.

Endret av Freestyle199
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nice :)

Ønsker jeg og hadde litt penger til overs til å pimpe opp min Outback. Men det meste går desverre til Lån/hus akkurat nå :p

Men blir nok full pakningsskifte i løpet av vinteren. Tar ikke så lang tid når man er drevet på det :)

Er litt små svetting fra servo-pumpa + bittelitt svetting fra toppdeksel pakninga. Så jeg tenker om jeg først skal gidde å gjøre noe med det, så tar jeg hele motoren ut (maks 1,5 timer) å skrur hele motoren fra hverandre.

Endret av Freestyle199
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...