oscrue10 Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 (endret) Til PS4-bruk. Er ikke spesielt kravstor på lyd, akkurat nå bruker jeg noen sædeles billige jallapropper. Finnes det noe som er helt kurant og som koster maks 500 kr? Tenkte å ønske meg dette til jul. Hvis det bare er tull å legge seg så lavt prismessig så kan jeg kanskje ønske meg penger/gavekort og legge litt i det selv også, men jeg er som sagt lite kresen og vil ikke legge veldig mye i dette. Helst fysisk butikk. Endret 12. desember 2014 av oscrue10
Enlightened Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Til PS4-bruk. Er ikke spesielt kravstor på lyd, akkurat nå bruker jeg noen sædeles billige jallapropper. Finnes det noe som er helt kurant og som koster maks 500 kr? Tenkte å ønske meg dette til jul. Hvis det bare er tull å legge seg så lavt prismessig så kan jeg kanskje ønske meg penger/gavekort og legge litt i det selv også, men jeg er som sagt lite kresen og vil ikke legge veldig mye i dette. Helst fysisk butikk. Du får gå innom Elkjøp eller expert å høre 1
vidor Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Hvis du er villig til å bruke 799 kr så har Expert AKG K452. Den har en helt grei mic og kan brukes til annen portabel lytting og Android-mobiler. Du får med to utbyttbare kabler til den. En med mic og en uten. 1
johanf Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Til prisen (250-300,-) er dette faktisk ganske okay - http://www.prisjakt.no/product.php?p=101962 1
oscrue10 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Skrevet 12. desember 2014 (endret) Takker for svarene, folkens. Endret 12. desember 2014 av oscrue10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå