Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Interiør hjelp/tips


Anbefalte innlegg

Hei, vi har en leilighet i høyblokk som jeg har veldig lyst å dekorere litt mer å lage litt kosligere, men veggene er av betong så de må vi båre hull i hver gang vist vi skal ha noe opphengt, så kunne trengt litt tips der og så det ikke blir for mange hull i veggen.

 

Jeg har søkt litt rundt på nettet og er i diverse sider på facebook med interiør men kunne trengt litt mer inspirasjon og gjerne beskrivelser på hvordan dere har lagd ting vist dere har lagd det selv, er veldig blank på dette selv så tar i mot all hjelp og gjerne bilder :)!

 

Stua vår er middels stor og grå/hvite vegger, her har jeg et par bilder og en wallsticker, men kunne også tenkt meg å lage noen bord dekorasjoner eller andre kjekke ting som gjerne kan stå for seg selv eller oppå ting. Har to bord, et stue bord og et spisebord samt noen kommoder og benker så kunne trengt litt pynt :)

 

Jeg liker veldig godt lys, glitter, glass og lyse farger, men har ingenting i mot litt mørke farger og, passer ikke så godt inn med knall farger i leiligheten, men duse andre farger funker også :)

 

Håper noen vill dele sine tips eller sider og bilder med inspirasjon :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...