Gå til innhold

MUSH!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp begynt å spille MUSH-et Elendor, og må si det er utrolig artig. Det er jo mange aktive der, og alle er gladelig villig til å hjelpe! (herm, noe annet en CS...).

Så, er det noen av dere som driver på med det?

Du mener MUSH i betydningen MUD-avart (tekst-basert online rollespill)?

I så fall; jeg spilte sånt litt før. Favoritten var Achaea, der var det mye moro å henge fingrene i og hyggelige folk. Stort fokus på rollespilling også. Enig i at det er deilig å spille noe der folk sier noe annet enn "n00b, gg, omg" osv osv osv :-)

Problemet med MUD\MUSH\MMORPG for min del er at jeg har lett for å falle ut noen uker av gangen, og da er det pes å komme inn i ting igjen synes jeg. :shrug:

Treblad da! Skam deg! Trodde du hadde sluttet for lengst. :) Håper du gidder litt mer denne gangen. :p Jeg har fortsatt en uferdig karakter. Har ikke skrevet biografi ennå. Håper fyren din møter på Predlo Goodbody. Tror Predlo har villet seg litt inn i Hobbitun, men, men. Snakkes! :)

http://www.elendor.net/

MUSH er vel nesten det samme som MUD, bare at det legges enda mer vekt på rollespilling, enn for eksempel dreping. Man spiller vel gjerne helt vanlige folk, slik at å komme i en slosskamp om liv og død, er rimelig sjeldent at skjer.

Elendor tar plass i Middle-Earth, og var rett og slett noe jeg og Treblad plukket ut av en liste over spill basert på Tolkiens verk og Middle-earth.

Verdt å prøve!

Edit: Å, ja, husk å laste ned en god klient, for eksemel SimpleMU. Se hjemmesiden til Elendor.

• 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...