Gå til innhold

MUSH!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å spille MUSH-et Elendor, og må si det er utrolig artig. Det er jo mange aktive der, og alle er gladelig villig til å hjelpe! (herm, noe annet en CS...).

Så, er det noen av dere som driver på med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har nettopp begynt å spille MUSH-et Elendor, og må si det er utrolig artig. Det er jo mange aktive der, og alle er gladelig villig til å hjelpe! (herm, noe annet en CS...).

Så, er det noen av dere som driver på med det?

Du mener MUSH i betydningen MUD-avart (tekst-basert online rollespill)?

I så fall; jeg spilte sånt litt før. Favoritten var Achaea, der var det mye moro å henge fingrene i og hyggelige folk. Stort fokus på rollespilling også. Enig i at det er deilig å spille noe der folk sier noe annet enn "n00b, gg, omg" osv osv osv :-)

Problemet med MUD\MUSH\MMORPG for min del er at jeg har lett for å falle ut noen uker av gangen, og da er det pes å komme inn i ting igjen synes jeg. :shrug:

Skrevet

Treblad da! Skam deg! Trodde du hadde sluttet for lengst. :) Håper du gidder litt mer denne gangen. :p Jeg har fortsatt en uferdig karakter. Har ikke skrevet biografi ennå. Håper fyren din møter på Predlo Goodbody. Tror Predlo har villet seg litt inn i Hobbitun, men, men. Snakkes! :)

http://www.elendor.net/

MUSH er vel nesten det samme som MUD, bare at det legges enda mer vekt på rollespilling, enn for eksempel dreping. Man spiller vel gjerne helt vanlige folk, slik at å komme i en slosskamp om liv og død, er rimelig sjeldent at skjer.

Elendor tar plass i Middle-Earth, og var rett og slett noe jeg og Treblad plukket ut av en liste over spill basert på Tolkiens verk og Middle-earth.

Verdt å prøve!

Edit: Å, ja, husk å laste ned en god klient, for eksemel SimpleMU. Se hjemmesiden til Elendor.

Skrevet

Hehe, ja, hadde vært artig hvis vi traff på hverandre inni Elendor.

Da jeg tilhører Gondorian og du The Shire, er det nok et godt stykke ifra hverandre, menmen. ;)

• 7 år senere...
Skrevet

Gjenoppliver denne. Er det noen som fortsatt driver med dette? Jeg begynte såvidt med Elendor i forrige uke og har spilt litt hver dag, og det er morsomt sålangt. Er det noen her som fortsatt er aktive?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...