Gå til innhold

Alternativ side for "album"


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på utkikk etter en nettside som lar meg laste opp bilder i en eller annen form for album og som også gjerne har en lettvint måte å vise fram bildene på. Altså, noe alla picasa eller flickr.

 

Picasa og 500px er desverre uaktuelt, da jeg må ha mulighet for å gi link til bildene "public" Og de var vist ikke spesielt keen på å la mine bilder sees av alle. Forklaringen ligger nok i at jeg tar en del akt/boudoir, det funker fint det, så lenge du ikke har mannlige modeller...

 

Noen som vet om det finnes ett slikt alternativ? Eller må jeg rett og slett skaffe en egen nettside?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er sensur i bunn og grunn. En del av bildene mine er akt/boudoir eller nakenbilder på godt norsk. Og både picasa og 500px fjerner disse. Hadde håpet å slippe å skaffe en egen nettside, da jeg er fortsatt bare er en lykkelig amatør. Jeg trenger en slags nettbasert portefølje / album som ikke krever alt for mye vedlikehold.

Lenke til kommentar

Flickr ser ut til å være eneste mulighet jeg har. De godtar alle bilder. Boudoir er ok på de fleste sider, men bilder av menn i samme stil blir sensurert. Jeg tar bilder av begge kjønn. Akt blir sensurert uansett kjønn. Legger ved ett eksempel på ett bilde som tydeligvis er over kanten, så beklager om jeg støter noen.

 

Takker for innspill.

post-228684-0-45853600-1417765762_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det største problemet med flickr er at det er mulig å gi tilgang til bilder kun til enkelte brukere - så det er enten alle, venner eller familie. Venner/familie må være registrert på flickr og du må følge de, merket som venn og/eller familie.

 

Hvis du har en egen webserver, så kan du bruke Wordpress og en galleri-plugin som støtter brukere. Det er mulig at du må bruke litt penger for å få den plug-inen som gjør akkurat det du vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg er på utkikk etter en nettside som lar meg laste opp bilder i en eller annen form for album og som også gjerne har en lettvint måte å vise fram bildene på. Altså, noe alla picasa eller flickr.

 

Picasa og 500px er desverre uaktuelt, da jeg må ha mulighet for å gi link til bildene "public" Og de var vist ikke spesielt keen på å la mine bilder sees av alle. Forklaringen ligger nok i at jeg tar en del akt/boudoir, det funker fint det, så lenge du ikke har mannlige modeller...

 

Noen som vet om det finnes ett slikt alternativ? Eller må jeg rett og slett skaffe en egen nettside?

Det ligger jo en bråte med nakenbilder på 500px.com både i akt og mer glamourgata så har dette vært ett problem hele tiden ?

Lenke til kommentar

 

Hei, jeg er på utkikk etter en nettside som lar meg laste opp bilder i en eller annen form for album og som også gjerne har en lettvint måte å vise fram bildene på. Altså, noe alla picasa eller flickr.

 

Picasa og 500px er desverre uaktuelt, da jeg må ha mulighet for å gi link til bildene "public" Og de var vist ikke spesielt keen på å la mine bilder sees av alle. Forklaringen ligger nok i at jeg tar en del akt/boudoir, det funker fint det, så lenge du ikke har mannlige modeller...

 

Noen som vet om det finnes ett slikt alternativ? Eller må jeg rett og slett skaffe en egen nettside?

Det ligger jo en bråte med nakenbilder på 500px.com både i akt og mer glamourgata så har dette vært ett problem hele tiden ?

 

 

Jeg har også sett disse, så jeg trodde jeg handlet i god tro når jeg lagde meg en konto:

"We have found content on your account that is not suitable for 500px and have had to remove it. We do not allow material containing the explicit description or display of sexual organs or activity. Please go to 500px.com/manage to remove any content within that definition from 500px.

This is just a warning, but if we continue to find unsuitable material it may result in your account being banned. If you have any questions, contact us at [email protected].

Thanks,

500px"

Og de fjerna like greit ALLE bildene mine. Etter min mening er katalogen fra ELLOS drøyere en bildene jeg hadde dær. Det drøyeste jeg hadde er nok det jeg posted lengre opp i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...