Gå til innhold

"I'm Mad as Hell and I'm not going to Take it Anymore!"


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

http://youtu.be/rGIY5Vyj4YM

 

Jeg er sint som faen i helvette, og jeg skal akseptere dette mer! - Linje fra klippet ovenfor.

 

Jeg er faen meg lei av all jævelskapen som skjer her i landet. Alle jævlene som springer rundt og gjør faenskap. Alle hvitsnippene som ikke betaler det de skylder staten, og lurer den lille mannen. Jeg er lei av at de ikke kan gi til andre mennesker som er like verdifulle som dem selv! Jeg er lei av all innvandringen som fører til lavere lønn for de med minst fra før, og gjør våre ungdommer arbeidsløse. Som gjør at ingen kan finne arbeid i industrien og isteden har en befolkning som daffer på NAV. Ikke mindre mister vi landet våre forfedre har skapt, til andres barn. Med en stat som ikke gidder å hjelpe guttene i skolen, slik at de får en utdannelse. Mot all jævlene som selger narkotika i gatene våre og gjør at ungene ikke kan gå trygt ute om natten.

 

Jeg er sintere enn alt i helvette, og faen om jeg skal akseptere dette mer! Om vi alle bare hadde litt vett hadde vi gjort noe med problemene, men faen heller. Vi sitter som noen rasshøl, og da får vi som rasshøl fortjener. Er det noen andre som er sinte som faen, gjør noe!

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Hvor mye kan en privatperson klare å gjøre på egen hånd egentlig ?

 

Ring til politikere, department, send e-post, start en underskriftskampanje osv. Det er faktisk mye en kan gjør om en bare vil.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

 

 

 

Få politikerne og de med makt til å fåp ut fingeren. Eller gjøre det en kan personlig.

 

Men hvordan?

 

 

Tenkte på det jeg skrev ovenfor posten din :)

 

Dette høres ut som en "såpebokstråd".

 

Sålenge "hvitsnippene" betaler mer enn medianen når alt (f.eks. arbeidsgiveravgift) tas med bør alt være greit. Man kan ikke leve på "elitens" regning, det er moralskt forkastelig.

 

Jeg tenkte på den kriminelle delen av det, og den manglende følelsen av samfunnsansvar mange rike i dag har.

Lenke til kommentar

Jævelskap

"Ingen" liker jævelskap.
Alle jævlene som springer rundt og gjør faenskap
Det er "alle" imot.
Folk som ikke betaler det de skylder staten
Så og si alle er imot det.
Lure den lille mannen
Veldig få som liker dette.
Ikke gi til andre mennesker som er like verdifulle
De fleste mener det er bra å være gavmild.
Innvandringen
Dette må jo spesifiseres, det er mange former for innvandring.
Innvandringen som fører til lavere lønn for de som har minst fra før
De fleste nordmenn liker ikke tanken om at de som har minst fra før skal ha mindre. Om "innvandringen" fører til dette er vel et regnestykke du bør ha god kjennskap til internasjonal politikk og schengen-avtalen for å si noe om.
Innvandringen som gjør våre ungdommer arbeidsløse
Ingen liker det, hvis tilfellet er at det skjer.
Innvandringen som fører til at ingen finner arbeid i industrien og slik at vi må daffe på NAV
Dette høres ikke bra ut. Jeg tror ikke noen liker det. Sett at det er tilfelle.
Miste landet våre forfedre har skapt, til andres barn
Nei jeg tror de fleste er enige i at dette er dumt.
Stat som ikke gidder hjelpe guttene i skolen, slik at de får seg en utdannelse
Det høres heller ikke bra ut at staten ikke gidder noe - for det er som kjent ikke snakk om hva vi kan gjøre for staten, men hva staten kan gjøre for oss?
Jævlene som selger narkotika slik at ungene ikke kan gå trygt ute om natten
Nei jeg tror kanskje 99,99% av de med barn selv er imot at de ikke kan gå trygt ute om natten. Og de fleste er imot salg av narkotika.
Ingen gjør noe
Jeg tror mange gjør mer enn deg. Uansett hjelper det neppe med sinneutbrudd, for å få gjort noe f.eks. innen politikk.
Mitt budskap til deg
Mange gjør mye hver dag, det er bare ulike meninger om hva man bør gjøre. Som du ser av svarene mine over her, så har de fleste samme mål som deg. Selv om jeg vil påstå en god andel av disse har flere tanker i hodet enn punktene dine. Som f.eks. internasjonale forpliktelser, hva som faktisk er mest gunstig med tanke på handel og Norges økonomi, og menneskeverd på tvers av landegrenser.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Få politikerne og de med makt til å fåp ut fingeren.

Hmm, men er ikke politikerne noen jævler i hvitsnipp som stadig lurer den lille mannen, og atpåtil har sugerrør via statskassen, i dennes lommebok noe som gjør politikerne til netto skattemottagere?

 

Hvorfor skulle de gi noe tilbake til andre mennesker som de ikke anser som like verdifulle som dem selv? Klart om du tigger tilstrekkelig på NAV kan du få en slant, mot at du støtter systemet selvfølgelig. ;)

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...