Gå til innhold

Ser iPhone 6-kameraet ditt ut som dette?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hverken kommunikasjonssjefen eller servicesjefen i Eplehuset hadde hørt om denne feilen før... De sier vel det de er betalt for å si. De kjenner vel like godt til problemet som de kjenner navnet på mora si, tenker jeg.

 

Hvor vanlig er det at man reklamerer, og blir møtt med: "Ja, da, vi kjenner godt til feilen!"

 

Det vanlige er vel at: "Du er den første som reklamerer på produktet". Svaret mitt er da: "Det er likegyldig for meg hvilket nummer jeg er i rekka av folk som reklamerer".

 

Ofte har jeg i forkant søkt på nettet, og funnet fram til andre som har hatt samme problem. Dermed står man litt sterkere, dersom butikken skulle finn på å gjøre seg vanskelige. Uansett, når jeg reklamerer, er det en grunn til det.

Lenke til kommentar

Hvis du har kjøpt vis apple store så ring til kundeservice. De gir deg instruksjoner om hvordan du sender det inn.

Selv fikk jeg ikke splitter ny telefon, men en reklamasjonstelefon som var tilnærmet lik ny. Som sagt skjedde det samme med denne og sender også denne inn.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Leverte inn min hos Telenor butikken her i området, fikk ikke ny enhet men de flyttet på plass igjen frontkameraet. Så får vi se hvor lenge det holder seg på plass nå :)

 

Det er jo bare bullshit, ingen har sertifisert reprasjoner på iPhone.. De sendes til California for demontering og bruk i såkalt nye "Preowned" telefoner, og ikke minst nye bytte enheter. Det er INGEN som repparere iphone på garanti eller reklamasjon.. det er bare bytteenheter, med unntak på iPhone 4 hvor man kan få skiftet batteri..

 

Om den lokale butikken har fikset på kameraet ditt er garantien på din iPhone ugyldig..

Lenke til kommentar

 

Leverte inn min hos Telenor butikken her i området, fikk ikke ny enhet men de flyttet på plass igjen frontkameraet. Så får vi se hvor lenge det holder seg på plass nå :)

Det er jo bare bullshit, ingen har sertifisert reprasjoner på iPhone.. De sendes til California for demontering og bruk i såkalt nye "Preowned" telefoner, og ikke minst nye bytte enheter. Det er INGEN som repparere iphone på garanti eller reklamasjon.. det er bare bytteenheter, med unntak på iPhone 4 hvor man kan få skiftet batteri..

 

Om den lokale butikken har fikset på kameraet ditt er garantien på din iPhone ugyldig..

 

 

Den ble sendt til Mcare servicesenter som tar seg av slikt for Telenor/Djuice. Du er aldri garantert "ny" swap enhet enten du sender via Eplehuset eller andre heller forsåvidt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Leverte inn min hos Telenor butikken her i området, fikk ikke ny enhet men de flyttet på plass igjen frontkameraet. Så får vi se hvor lenge det holder seg på plass nå :)

Det er jo bare bullshit, ingen har sertifisert reprasjoner på iPhone.. De sendes til California for demontering og bruk i såkalt nye "Preowned" telefoner, og ikke minst nye bytte enheter. Det er INGEN som repparere iphone på garanti eller reklamasjon.. det er bare bytteenheter, med unntak på iPhone 4 hvor man kan få skiftet batteri..

 

Om den lokale butikken har fikset på kameraet ditt er garantien på din iPhone ugyldig..

 

 

Den ble sendt til Mcare servicesenter som tar seg av slikt for Telenor/Djuice. Du er aldri garantert "ny" swap enhet enten du sender via Eplehuset eller andre heller forsåvidt.

Nå har jeg jobbet bare ett år med serviceverkstedet her, vi vidresender de som regel til Deltaservice(Mobylife) men de som er uten operatørlås evnt er med Telenor sender vi til Mcare.. Vi sender i som regel inn mellom 3-5 iPhone hver dag, og jeg har aldri hørt om reprasjon.. Hver eneste gang er det snakk om en swapenhet..

 

Etter min kjennskap er det ingen som er autorisert til å reparere iPhone, iPad, iPod her til lands.. Det er utelukkende bare swapenheter.. Eneste jeg kan tenke meg er at dette er en såkalt godkjent spesialsak som Apple evnt har sendt ut noen instrukser om å rette om det er svært utbredt og krever veldig liten og enkel prosedyre..

 

Så du kan nok ha korrekt, men dette er svært uvanlig for garanti "reprasjoner"...

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Nå har I hvertfall status endret seg til "Service med id xxxxx har endret status til "Venter på erstatningsenhet/iOS-deler"

 

Så får vi se :)

 

EDIT: Sekundet etter at jeg postet innlegget dukket det opp en mal som bekrefter en ny swap enhet!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Apple anser ikke disse sakene som en feil på produktet. De mener at denne skjevheten i displayet like gjerne kan komme av at man har skjøvet litt på skjermen ved et uhell, enten ved at telefonen er mistet eller på annen måte utsatt for en sideveis belastning. Uansett får ikke vi som verksted noe økonomisk dekning fra produsenten for å behandle disse sakene og det betyr at vi egentlig skal returnere disse telefonene uten reparasjon. Vi går litt lenger og re-monterer skjermen da vi ser at dette lø   Pris 350 kr

Pris inkl. mva.

I ovenstående pris er eventuelt forskudd fratrukket 

Eventuell returfrakt kommer i tillegg

 

 

Dette var beskjeden jeg fikk... Flott av MCARE akkurat det jeg trengte Og herlig Siba for den flotte kranglen vi kommer til å få...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...