Jump to content
Sign in to follow this  
RBW

GUIDE: Far Cry 4 (Ekstra)

Recommended Posts

Grei oversikt.

Men savner også litt mer utdypende hvor flere cpu'er blir testet og man overklokker disse.

Fargene i grafene burde også være større forskjell mellom , noen av de som er "fargesvake" vil slite med å se hva som er hva , anbefaler at man derfor endrer på paletten og har markerte forskjeller mellom hver.

I den siste tabellen dukker kun opp prisen på det ene kortet til 2700 og ikke navn på det.

• Like 3

Vanvittig vakkert spill!

Får 40-65 fps med overklokket 7950, 'very high' og 1440p. Ikke optimalt, men definitivt spillbart, så tenker jeg venter til neste skjermkortgenerasjon før jeg oppgraderer. :)

En ting jeg kan nevne er at jeg slet med såkalt "microstuttering" i starten, men fant en liten tweak når jeg søkte på det, og nå er det helt supert.

Annonse

Jeg er en av de malvado snakker om, klarer ikke å skille de midterste stolpene uten og ligge over skrivebordet.

Ikke ble jeg klok når jeg skulle telle stolper heller.

Over begge grafene synes bare 5 farger/skjermkort, evt bare pris

TktBK2Zr.jpeg

Edited by lavamakt|
  • Like 4

Vi ser ikke høyre del av grafen. Noe er blitt borte.

Også litt morsomt på siste siden når dere skal ramse opp hva man trenger: "Først og fremst trenger du selvfølgelig Assassin's Creed." Eh, ja :)

Vanvittig vakkert spill!

Får 40-65 fps med overklokket 7950, 'very high' og 1440p. Ikke optimalt, men definitivt spillbart, så tenker jeg venter til neste skjermkortgenerasjon før jeg oppgraderer. :)

En ting jeg kan nevne er at jeg slet med såkalt "microstuttering" i starten, men fant en liten tweak når jeg søkte på det, og nå er det helt supert.

Jeg har også et 7950-kort, men jeg må ned på middels på mange av innstillingene for å unngå at det hakker. Litt usikker på om det er såkalt microstuttering. Hvor mye har du overklokket?

Trenger man virkelig Assassin's creed for å spille Far Cry, altså? :p Haha. Hvordan vil dette spillet duge med GTX 970M på laptop?