wha96 Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Hadde en tråd om dette tidligere, men har funnet ut mer. Har en Note 3 som ikke vill lade, det kommer opp lade ikon på skjermen, og når jeg slår den av og setter i laderen kommer lade skjermen da og. Så jeg sendte den inn til Netcom sitt verksted, men fikk beskjed av verkstedet at ingenting virket som feil. Da jeg kom hjem igjen prøvde jeg med pappas note 4 lader. Tar jeg ikke helt feil lader den med 9v istedet for 5v. Dette funket faktisk! Noen som vet va som kan være feil? Mistenker at det kan være batteriet.
fotonisse Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Det kan ikke være at selve laderen din er ødelagt da?
wha96 Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 Har prøvd 4 forskjellige ladere. (5V ladere). Disse funker til alle andre telefoner jeg har.
Merko Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Send inn original-lader + telefon til verksted, slik at de får testet begge to.
wha96 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Skrevet 1. desember 2014 Har prøvd med mange ladere og det så ut til at det var kun Note 4 laderen som funket, men nå funker faen meg ikke den heller! Nå kommer det ikke signal om at den lader engang. Jeg vet ikke hva som er feilen, føler for å kjøpe nytt batteri, for å håpe at det er det. Vill ikke sende telefonen på service for å så få den tilbake uten at noe er gjort på den. Har Netcom også slik at hvis du leverer 3 ganger til verksted og de ikke får til å reparere så får du ny? Vurderer nesten å kjøpe ny telefon.
Oriuss Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 3 gang med samme feil, så har du krav på ny/heving av kjøpet. Hvis netcom ikke finner noe feil på den, så hjelper det ikke om den har vært inne på verkstedet 3 ganger. Jeg ville anbefalt å sende den inn sammen med lader og telefon, og se hva de sier da.
wha96 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Skrevet 11. desember 2014 Den er på Service nå, står at de har byttet en del og testet den.
Merko Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Har Netcom også slik at hvis du leverer 3 ganger til verksted og de ikke får til å reparere så får du ny? Nei. Verksted må dokumentere feil. Om du leverer inn 5 ganger, uten at de finner noen feil, så har du ingen grunn til hevingsrett\nytt produkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå