Gå til innhold

B&W CM1 S2 vs. andre? Pris ca. 10k for høytalere + stereoforsterker


2bb1

Anbefalte innlegg

Kom gjerne med tilbakemelding på hvordan dette blir. Har selv samme receiver, og vurderer b&w cm1 s2.

 

Har brukbare høyttalere i dag, men disse vurderes å bli satt ned i kjellerstuen og erstattes med noe mer konevennlig.

 

Stuen vår er ikke kjempestor, men det er høyt under taket. Må nok ha en sub i tillegg for å få nok trøkk vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal flytte alt inn på stuen i morgen (har pusset opp), så kan gi tilbakemelding da, men førsteinntrykket er at dette er en dødelig kombo! Virker faktisk som at det er mer enn nok bass også :) Ved å aktivere bass-synkronisering på Onkyoen ble det ekstra punchy bass, men selv er jeg blitt veldig glad i den clean audio-funksjonen (knapp på fronten til venstre på Onkyoen).

Lenke til kommentar

Skal flytte alt inn på stuen i morgen (har pusset opp), så kan gi tilbakemelding da, men førsteinntrykket er at dette er en dødelig kombo! Virker faktisk som at det er mer enn nok bass også :) Ved å aktivere bass-synkronisering på Onkyoen ble det ekstra punchy bass, men selv er jeg blitt veldig glad i den clean audio-funksjonen (knapp på fronten til venstre på Onkyoen).

Det er vel et "stream direct" / "pure direct"-valg tenker jeg. Om du har kjørt romkorreksjon skal du kunne høre en klar forskjell mellom stream og pure, førstnevnte normalt med RK, uten annen EQ. Mens pure skal være uten RK eller annet, helt flatt. Foretrekker begge, litt etter dagsform...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...