Gå til innhold

Program for å snakke med venner under gaming?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enklest er Skype.

 

Jeg liker også Mumble, men har satt opp egen server og det er ikke alltid like enkelt. Hvis man kan låne en mumble server så er det også ganske enkelt.

 

For meg er headset uunværtlig, å høre sin egen stemme eller den andre personen sin spill-lyd er rimelig irriterende. Så uten headset er kravet til mic ganske høyt.

Endret av Topguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler skype om dere ikke blir flere enn 2-4 personer, ville også ha kjøpt et billig headset med mic.

 

De selger en helt grei type til 50-70 kroner på obs, disse har ikke digre øreklokker og er av lett materiale så ikke irriterende å ha på (jeg gamet med slike i 5-6 år før jeg kjøpte et gaming headset så grei plass å starte om du ikke vil bruke noe særlig penger på det)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg anbefaler Raidcall. Det er gratis, og man har mulighet for å lage mange forskjellige "under" rom i samme "lobby". Klanen vår bruker dette og veldig greit å ha forskjellige rom til forskjellige spill, samt ett relax rom hvis man tar en pause e.l.

 

Obs. Hvis man spiller CS:GO så bør man deaktivere overlay in game i Raidcall under options. Den står som standard shift + tab noe som kan forårsake at CS henger seg.

 

Btw. Headset evt. Høretelefoner m/ f.eks. modmic er et must. Med en gang noen har på høyttalere og mic så blir det veldig ubehagelig for de andre som hører på.

Endret av matta1985
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...